یکی از بیعدالتیها در حق اکسو!
11 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
یکی از بیعدالتیها در حق اکسو!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
استن کردن اکسو = دوستان برای بار n ام به آغوش خدا رفتیم🗿💔
مظلوم ترین؟ممنون..اکسو اینجاست بچه ها:)
بخدا این اکسو گناه دارن، هر چی بدبختی و بیچارگیه سر اینا میاد.. خطاکار که نشدن تو اس ام دبیو کردن:)
اکسو کلا ستم کش کیپاپه
بابا دیگه شورشو در اوردن با این چرت پرتا یعنی چی کارمندمون اشتباه کرده ؟ کارمندتون .... خورده با شما
بی عدالتی در حق اکسو؟نباباااا
اس ام خودش کم بود اینم اضافه شد:)
اون آهنگایی که مال اکسو بود و اون جایزه هایی که به اکسو ندادن هیچوقت فراموش نمیشن.....:)))💔
اون جایزه هایی که بعضی گروه بی استعداد واسه محبوبیت بیشتر خریدن بعد فناشون واسه ما شاخ شدن و میگن ما جایزه هامون همه تک و اورجینالن واقعا جای خنده داره🗿
موافقم
تستای خوشملی داری فرند بشیم ناناسم؟🤭🙃
قربونت
یعنی جوری ک این چیزا برای اکسوییا عادی شده
یکی این یکی ماما
دقیقا
دوستان از همه چیز که بگذریم بیون روی کاور>>>💅🏻😂❤
اهوم ✨🫠