2 سال پیش 6 اسلاید 1,520 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (148)
  • بینی کوچیک لب درشت مژه ی بلند پف زیر چشم

  • 1و3و5 رو دارم 😊فقط

  • ۱ و ۳ و ۴ و ۵ رو دارم

  • همشو دارم البته سیاهی چشم زیاد نه

  • هیچ کدوم رو ندارم

  • تقریبا هیچکدومو نداشتم....
    من یجورایی شبیه تهیونگ و جونگکوک و پاک سوجون و هان هیوجو هستم
    از خیلی از کره ای ها هم ته چهره دارم... 🥲💔
    بنده به شدتتت سگ اخلاق هستم و از نظر خانواده ی نامحترم هیچ اخلاق خوبی ندارم....
    ولی بقیه میگن مهربون و آرومم....

    • عی بابا به نظرم به حرف بقیه گوش کن
      آخه مگه فنای میا هم نامحترمن؟ اصلا نمیشههه ..اونم همچین فن خفنی:)))🦋

    • فدات شمممم

  • البته چون چشم های خمار دارم باید چشمامو بالا نگه دارم چون میگن شبیه مع_تادا میشم

  • اخلاق هم پایم مهربون دلقکم همه به جوان میخندن ولی باز بهم میگن بی نمک😂 تو مدرسه دوستی ندارم همه ازم متنفرن😔 توی کلاس هم نقاشی میکشم نقاشیم هم خوبه با اینکه کلاس نرفتم ولی باز میگم نقاشیم هم بده کلا مشکل دارن باهامممممم

    • تو چقدر منییی،عزیزم ما خاص هستیم اونا تحمل ندارن بببینن🦋🫂
      نبینم به خاطر این ناراحت باشی ها؟😁👍🏻
      با احترام گور بابای خودشون و حرفاشون💝🌼

    • (:

  • پوستم سفیده لبم صورتی لپ هامم بدون هیچی صورتیه مژه هام خیلی بلنده دماغم عروسکی دکمه لی (انگار رو نوک دماغم کانتور زدم) صورتمم قلبی جوش هم تا حالا نزدم چشمامم دو رنگه موهامم پرکلاغی ابرو هامم خیلی سیاهه زاویه فک تر قوه (زیاد شد) ولی چون قدم ۱۴۷ وزنم ۴۶ میگن چاقم🥰🥰 (زشت هم بم میگن)

    • OOOOOMMMMMGGGG
      تو فرشته ای چیزی هستی ؟....😁🫂
      بچه ها معرفی میکنم فرشته بدون بال تستچی:

    • ^^^^ ممنوننننن

    • به نظرم تو خیلی زش.تی از نظر باطن چون الان داری پز ظاحرت رو میدی
      پست راجب این نبود بیای راجب ظاحرت بگی

    • هر چی دوست داری بگو ولی چون چالش گفت منم قیافم رو گفتم وگرنه نگفتم خوبه یا بده

  • لبم نازک صورتم پره بقیه رو ندارم راستش بخاطر اینکه چشمام دو رنگه مسخرم میکنن.

    • غلط میکنن

    • چشات جون من دورنگه؟
      تو خیلی خاصی❣️❣️
      از این افراد تو دنیا کمه جدییییی

    • زیاد فرق نمیکنه جاهای پور نور دیده میشه یکی قهوه ای پر رنگ یکی سیاه

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.