الگو های بچگیمون خوب نبودن...
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
الگو های بچگیمون خوب نبودن...
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اصا با دیدن چیزی که درباره سفید برفی نوشته بود دگرگون شدم.
تولدت مبارک 🎂🎂🎂🎉🎉🎉
ممنون3>
تولدت مبارک ماهزاد🐚
مرسی>>>
آخه اونی که اولگوش کارتونه خودش یه پا بد آموزی میاره😂
تارزان لوخط بود
ولی سفید برفی 🌚🌚🌚🌚
حق بود 👍
ولی من چرا تا به حال دقت نکردم 😂:)
کی الگوش پینوکیوعه که بد آموزی بگیرهـــ...
چه جالب😂
پست عالی بود 🪷
ناظرای عزیز میشه به لیستتون یه نگاه بندازید ببینید یکی از دو تا پست من توشون هست ؟اگه بود میشه بررسی کنید؟ دو روزه بررسی نشده . خواهش می کنم بررسیش کنید لطفا 🥺🙏
(:MOOD (بررسی)
6 اسلاید صحیح/غلط 0 انجام 0 لایک 0 نظر 2 روز پیش
نمی خوام برم... (بررسی)
8 اسلاید صحیح/غلط 0 انجام 0 لایک 0 نظر 2 روز پیش
ممنون از ناظری که بررسی می کنه🙏
ادمین مهربون ببخشید. اگه ناراحت شدی پاکش کن ...
ولی میشه پین کنی؟ این روزا اصلا پستام بررسی نمیشن😭