2 سال پیش 13 اسلاید 845 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (114)
  • قاتل: میکاسا
    به سه دلیل:
    1_کسی که قبل از ارمین داشت می رفت میکاسا بود
    2_میکاسا زود راه افتاده بود که لیوایو بکشه
    3_نخ از شال میکاسا بود

  • آسون بود
    درست فهمیدم

  • اگه چاقو توی قلب فرو رفته با انالیز اثر انگشت روی چاقو قاتل پیدا میشه ولی نمیدونم یا ارن یا ارمین

  • چون لیوای مرده پس قاتل مهم نیست همه رو سلا•••خی میکنم🗿👍🏼

  • میکاسا بعد دیدن این تست:مشکل داری؟
    شالش:ما داریم زحمت میکشیم

  • میکاسا قا*تله . چون تو کل انیمه از لیوای متن*فر بوده . نخ قرمز هم متعلق به شال گردنشه

    • افرینننننننم

    • چون دقیقا نظر منو نوشتی پس دیگه نمی‌خواد دوباره بنویسم👍🏻

    • اهوم

  • کیومرثا
    دستتون درد نکنه خیلیم دلیلو تو پیوی گفتید🤡🌷

  • میکاسا چون یک ساعت فاصله بود و اون سه رفت بیرون

  • یه سوال میکاسا چرا باید لیوای بکشه؟؟
    اگه هانجی بود یه چیزی ولی میکاسا اصلا منطقی نیس

    • چمیدونم
      شاید حسودی به اینکه ارن با لیوای بهتر برخورد میکرد؟ 🤡

    • خب وقتی یکم بیشتر دقت کردم دیدم واقعا هم منطقیه
      چون تو یه قسمت که حالا نمیدونم کدوم فصلش بود لیوای به طرز وحش.یانه ای ارن رو کت.ک زده و میکاسا هم انت.قام گرفت

    • منو کتک میزنه😔

  • به جز چیزایی که بقیه گفتن، من هم یه سر نخ دیگه پیدا کردم
    آرمین گفت یک نفر رو دیده که به سرعت از اون محوطه دور می‌شده و بعد هم فهمیده که لیوای مرده
    و میکاسا هم توی اظهاراتش گفت که آرمین رو دیده که داشته دنبال گوشی می‌گشته تا زنگ بزنه آمبولانس
    جفتشون همدیگه رو دیدن... اما درست بعد از مرگ لیوای
    و آرمین اول توی صحنه بوده و میکاسا بعدتر بهش اضافه شده. شال قرمز و نخ قرمز هم که... دوستان فرمودند.
    بر این اساس به نظرم منطقیه که میکاسا قاتل باشه

    • چقدر باهوشی🫂

    • کارآگاه بزرگ :

    • حیحی مرسییییبییی😅
      فقط خیلی وقته که دارم چیزای جنایی میخونم و دنبال اینجور چیز هام🥲🍡
      راستی پستت خیلی خفن بوددد
      بیشتر از ایناها بزاررر با کمال میل خودم شرکت میکنم😂✨

    • @تازه کار
      کارآگاه بزرگ :
      ______
      بههه رفیق شفیقمممم :)))⁦(⁠。⁠♡⁠‿⁠♡⁠。⁠)⁩
      نه بابا، ما هنوز داریم پیش شما شاگردی میکنیم:)

    • افریننننن

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.