2 سال پیش 19 اسلاید 364 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی هری پاتر

نظرات بازدیدکنندگان (61)
  • ج چ :عااام خاندان ریدل
    ______
    سلام پاترهد !🌻
    من کاربر لونا ام و دارم رمانی با نام
    «دخترک گمشده »مینویسم :)💐
    داستانی در مورد گذشته ی
    عجیب و پر رمز و راز دخترکی ماگل زاده ....
    در این داستان با چالش هایی عجیب مواجه میشید:)
    خوشحال میشم نظرت رو در موردش بدونم !🔮

  • جالببود💁🏻‍♀

  • ج چ : دوست داشتم خواهر لونا باشم و توی خانواده لاوگود بزرگ بشم یا خواهر سیریوس و رگولس و توی خاندان بلک باشم

    • عهه چه انتخاب خوبی (فقط اگه خواهر سیریوس و رگ بودی سر مامان بابات پ‌اره می‌شدی)

    • آره میدونم فرار میکردم🥲

    • آقا توروخدا بیا منم با خودت ببر با تو و سیریوس و رگ فرار کنیم بریم خونه جیمز اینا بمونیم اون مامان باباش گیر نمیدن تازه خونشونم زیاد جا داره

    • اوکی ! کی بریم؟😅

    • همین الان 🤣😭

    • خب پس من یک بلیط میگیرم برای لندن

    • ایول

  • دختر سوروس اسنیپ

  • سرنوشت خاندان خاویر چی میشه؟😨
    فصل دوم زندگی در سال ۱۸۴۵ اومد

  • بلک

  • ج.چ: بلک:)

  • عههه بابابزرگ
    جواب چالش:1

  • سیگنوس رو می‌شناختم ولی نمیدونستم فن کستش تام هیدلستونه...لوکی در نقش یکی از خاندان بلک...از سریال جدید هری پاتر انتظارات بالایی دارم

    • یه چیزی بگم تو ذوقت بزنم؟ میگن این هری پاتر جدیده هیچ داستان جدیدی نداره،حتی هری پاتر و کودک نفرین شده هم نیست، انگار دارن هری پاتر رو از اول با بازیگرای جدید واسه نسل جدید میسازن:)))....من سگم اگه اینو ببینم. جی‌کی‌رولینگ بدبخت خودشو کشت تا بازیگرهایی بجز بازیگرای بریتانیایی نیاره،اونوقت بازیگر دامبلدور سیاه پوسته😐😐خدایا منو بکش

    • آرهه شنیدم...
      بلر آندروود
      جدا چه کاریه
      آخه چه کاریههعربحز۶۸۵ب من نژاد پرست نیستم ولی چه کاریههههههههههه
      یا آدام درایور بشه اسنیپ...جدی چه کاریه
      شاید باورت نشه ولی از خبرگزاری HBO خونده بودم گلشیفته فراهانی قراره پروفسور سینسترا*پروفسور ستاره شناسی*بشه😐😐😐

    • چیییی😂😂😂😂😂😂😂😂......سننسنسنپسویووزووسکیکح
      اره والا نژاد پرست نیستما (maybe) ولی آخه دامبلدور سفید پوستههههه یعنی چییی
      آبرو هرچی بازیگر هری پاتر بود قراره بره
      به والله اگه من حتی یک ثانیه از این فیلم رو ببینم سگم من میرم شورش میکنم(زرت) میرم پدرشونو در میارم یعنی چی اخه

    • ++
      انقدر انتخاب بازیگرشون ضعیفه ما دوتا هم به عنوان فرد و جرج بریم قبولیم😔

  • و باز هم پستی خارق العاده از این کاربر...
    ج چ:از اونجایی که هر روز یه کاراکتر جدید تو دنیای هاگوارتز می سازم واقعا سخته...ولی یکی از اونا دختر آلفارد بلک بود که مخفیانه بزرگ میشه و در راه نابود کردن دیهم ریونکلا کشته میشه✨️با این حساب بگم بلک‌...یه کاراکتر هم از خاندان پرنس بود،اون رو خیلی دوست داشتم...حتی یدونه هم بود نوه ی اورلیوس دامبلدور بود‌‌...خیلی درگیر نشیم همون بلک🛐

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.