2 سال پیش 4 اسلاید 169 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کتاب

نظرات بازدیدکنندگان (29)
  • کتاب آخر این مجموعه ترجمه شده (تازه فهمیدم🙂) و اسمش «خوشه چینی ها» هست. داخل این کتاب داستان هایی از داس مرگ آورده شده و لازم به ذکره که ادامه داستان نیست

  • عالی بود کتابش ، تا یه ماه تو فکرش بودم و افسردگی گرفتم 🤌

  • تولدت مبارکه 🌷

  • من حس میکنم جلد سوم چرت و پرت بود
    جلد اولش فوق‌‌العاده بود
    جلو دومم خیلی خوب بود
    ولی جلد سوم به دلم ننشست
    التبه شاید فقط نظر من اینجوری باشه

    • جلد سوم رو فعلا تا صفحه ی ۲۰۰ خوندم و با نظرت یه جورایی مخالفم
      ولی بابت نظرت ممنونم:)))✨

    • اره ولی من یه کتاب عاشقانه نمیخواستم😭😂💔

    • عزیزم.. ولی عاشقانه اش هم قشنگ و به جا بود، موقع خودش به عاشقانه می‌پرداخت و داستان اصلی رو پیش میبرد، اگه عاشقانه نداشت که تو همون جلد اول خیلی اتفاقا نمیوفتاد و داستان کلا عوض میشد

    • ولی به نظر برای اینکه وجدان داشته باشی نیازی نیس حتما عاشق طرف باشی
      سلیقه‌مون فرق داره دیگه😄

    • اره باهات موافقم، منم زیاد از ژانر عاشقانه خوشم نمیاد فقط حس میکنم عاشقانه ی تو این کتاب خیلی قشنگ و به جا بود، البته من هنوز جلد سوم رو کامل نخوندم پس نمیدونم فعلا

    • از عاشقانش بگذریم کتاب خیلی خوبی بود و خیلی به دلم نشست

    • دقیقا، خیلی قشنگ بود🥹🥹

    • به کل دیدم نسبت به هوش مصنوعی عوض شد اصن

    • وای دقیقا

    • دوس داری یا حاظری داس بشی؟

    • بیشتر می‌خواستم مامور ابر باران باشم😔😔
      که ابرتندر همه رو اخراج کرد💔
      ولی نه حاضر نیستم برم اینور اونور آدما رو بکشم

    • من خیلی عجیب میخوام داس بشم😂😭
      و البته که راه داس فارادی رو در پیش بگیرم
      یه زمانی بعد اینکه کتابو تموم کردم داشتم به این فکر میکردم که رنگ ردامو چی انتخاب کنم😂💔

    • ولی می دونی دیگه اونایی که می خوان داس بشن هیچوقت انتخاب نمیشن؟🤣

  • خوندمش و واقعا فوق العادست
    جلد سوم منتشر شده؟

    • موافقم زیادی خوبه:)))
      آره

    • ممنون:)

    • اره خیلی وقته

  • واقعا برام جالب شد دوست دارم بخونمش💜💜💜

  • ععع این کتابه تو مدرسه مون میفروختن 🌚💔(حیف نخریدم)

  • جهت حمایت از شما
    مایل به حمایت از تست من؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.