به امید ویژه شدن!
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
به امید ویژه شدن!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
البته نیاز نیست فقط امتیاز کم شه مثلا ممکن نتونی یک روز پستی را لایک کنی،کامنت بزاری،گفتگو کنی یا ...... خودشون میدونن چه گزینه بزارن من فقط یک ایده دادم جزئیاتش دست خودشون.
من خودم به شخصه موافقم اگه کسی با این ایده مخالفه میتونه بجای جن*گ و دع*وا با ادمین از این گردونه استفاده نکنه 🥰🌹.
صد و پنجمین لایک
مرسی
صد و یکمین لایک🌚🤝 عالییی
صدمین لایک
تست باید ویژه شه
ایده پر افتخاری
هیچکس ایده نداره خب
جالبه ، خوشم اومدد
مثلا میتونه اینا هم باشه: تا 1 روز نشه پروفایل ویرایش کرد ، تا 1 روز کسی نتونه دنبالت کنه ، تا 1 روز نشه تست/پست/نظرسنجی/مسابقه ساخت ، تا 1 روز کشی نتونه فالوت کنه
من نمیچرخونم مرث
ایده خوبیه تازه میشه مثلا یکیش این باشه که تا یه ماه نتونی پروفایل عوض کنی یا دو روز نتونی پست بزاری و اینا🤡❤