4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تستچی چرا از راست به چپ مینویسیم ؟ را لایک کرد.
-
🫂🌹
من کلاس اول بودم همش از چپ به راست مینوشتم و فک کنم دلیلش این بود که من چپ دست بودم و اینجوری راحت تر مینوشتم
عالی بود✨🤍
خیلی خوب و مفید بود .
همیشه این برام سوال بود .
تست عالی👏👏👏
امیدوارم بتونی همینجوری فوقالعاده پیش بری💗💞💕
با آرزوی موفقیت🪷🪷🪷🪷
از طرف کاربر emma
مرسی 🫂🌹
واقعا جالب بود، امیدوارم همیشه موفق باشی🙌
مرسی زیبا 🫂🌹
تا حالا بهش فکر نکرده بودم 😯
عالی بود 🌚🫐
🫂🌹
تو داستان من تابستان خوبی در انتظار ماریا نیست🤷♂️
شبانه شعری🌚
چگونه توان نوشت📜
تا هم از قلب من سخن بگوید،
هم از بازویم؟🤍🫀
شبانه🪐💫
شعری چنین✨⏳
چگونه توان نوشت؟🖇🌷
خسته نباشید🥹🫂
بسیار عالی بود:)
🫂🌹
اوووو
چقدر باحال
تا ۱۰۰۰ تایی شدنم بک میدم