4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من از گفتن عقایدم ترسی ندارم ! ، برام مهم نیست اگه بهم هیت بدید چون از کیپاپ خوشم نمیاد ! سلیقه ای خب .
مایل به فرند هستی خوشگله ؟ 🫶🏻🎀
منم از کیپاپ متنفرم گفتن عقایدم رو دوست دارم چون نشون میدم به چی علاقه دارم
🤣🤣🤣آره تو راست میگی بچه بیا پایین حداقل یه دروغی بگو کمتر ضایع باشی🤣🤣🤣🤣🤣 معلومه عقدهای هستی کسی که هی ادعاش میاد بافرهنگه بلده مثل انسان صحبت میکنه نه مثل بز هی میپره به بقیه و درضمن کسی که آلمان باشه نمیتونه بیاد تستچی چون نت و سیمکارت اونجا با اینجا فرق داره میدونی که با فرهنگ؟
حقش بود
خوشبختم
مایل به فرند؟
آره ، بیو؟
خب....
منم دقیقا خودتم،جز اسمت و قرمه سبزی.
مایل به فرند؟
چههه عجبببب یکی رو پیدا کردم مثل خودم از کیپاپ بدش بیاد ، از بچه ها هم بدش بیاد
منم اسلیترینم...
فرند؟
آره یه بیو از خودت میدی؟
تو پیجم پین کردم❤️
خوشبختم
مایل به فرند ؟ آیدا 12 infp
البته خوشبختم
تستت لایک شد پریزاد خواستی لایک بکن..