خـوشگـل تریـن مـتـولدین🐣💛 (ترتیب نداره)
13 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خـوشگـل تریـن مـتـولدین🐣💛 (ترتیب نداره)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
چالش:
بهترین ویژگی ظاهری و اخلاقیت به نظر خودت چیه؟ ✨
اخلاقی :وقتی خواستم گریه کنم یا اعصابم خرابه برا این که بقیه اذیت نشن خودمو رو بقیه خالی نمیکنم میرم یه جا خلوت خودمو میزنم و گریه میکنم
ظاهری: اینکه چشمام از اشک ریختن خیلی خوشگل شدن
و من با همون اشکایی که تو چشمامن میخندم اونوقت خیلی خوشکل میشم🥲
یک عدد فرشته
چالش: اخلاقی چیز به اسم اخلاق نمیشناسم ظاهریم چشمام کشیدس اندامم خوبه
جچ: باید بگم بنده اصن هیچ چیز خوبی تو قیافه و اخلاقم ندارم🙂
اینجوری نگو هم زیبایی هم مهربون و دوست داشتنی سعی کن بیشتر به خودت اهمیت و ارزش بدی زیبا🥺🤍
پست قشنگی بود 💖🥹
ب قشنگیه تو نیست🤍
ج چ:
اخلاقی = اینکه هبچوقت دوست ندارم با حرفام دل کسیو بشکنم یا ناراحتش کنم
ظاهری: چی بگم والا 😐 چیزی به ذهنم نمیرسه
عالی🤍
مطمئنم بیش از حد زیبایی🤍🛐
قلبم اکلیلی شد 🥹💖
جچ:مهربانم اما اگه باهام بد باشن بد میشه براشون
ظاهری ام موهام خیلی خوبن دماغمم خوبه و اینکه عینک میزنم
ای بابا چرا شهریور بچه بود😐😆
خوشگله که😂😔
بنده ب شخصه عاشق شهریوری ها و خردادی یام😂😔🤝🏻
اوما گاد🤝✌
قبول دارم ولی خب دیگه
🤌🏻👍🏻آدمم👍🏻🤌🏻
باورم نمیشه میخوای بگی از فضا نیومدی؟؟؟؟؟😯
قدرت ماوراییت مفهومی و فلسفی رو طبدیل به طنز کرد😂
چونکه ما همه گودرتمندیم😂🤝🏻
ولی تو:)
با منی🛐قلب من🛐
جان
جعان
جعانننننن
اردیبهشتیا خاصن هرکاری بکنین خاصنننن خاصصصصصصصصص