...
ـ XXXX: وای خدای من، تاحالا کسی رو ندیدم که به اندازه تو به استقلال اهمیت بده و تصمیماتش منطقی باشه! ـ معلومه، هرچی نباشه INTP/ISTP هستم.
ـ XXXX: وای خدای من، تو واقعا محافظه کار ترین آدمی هستی که تاحالا دیدم و اصلا نمیشه فهمید چی تو ذهنت میگذره! ـ معلومه، هرچی نباشه INFJ/INTJ هستم.
ـ XXXX: وای خدای من، تو واقعا حافظه فوق العاده ای داری و گذشته مثل یه فیلم کامل و واضح جلو چشمته! ـ معلومه، هرچی نباشه ISFJ/ISTJ هستم.
ـ XXXX: وای خدای من، تو واقعا تو ابراز احساساتت عالی هستی و به نظرم هرکسی تو زندگیش به یه آدم حامی مثل تو نیاز داره. ـ معلومه، هرچی نباشه ESFJ/ENFJ هستم.
ـ XXXX: وای خدای من، تو واقعا کاریزماتیک هستی جوری که باعث میشه آدم بخواد بهت احترام بذاره. ـ معلومه، هرچی نباشه ESTJ/ENTJ هستم.
ـ XXXX: وای خدای من، تو واقعا هوش و حواس تیزی داری و حواست به تک تک محرک های حسی اطرافت هست! ـ معلومه، هرچی نباشه ESFP/ESTP هستم.
ـ XXXX: وای خدای من، تو واقعا هنری ترین ذهن و روحیه ای رو داری که تاحالا دیدم! ـ معلومه، هرچی نباشه INFP/ISFP هستم.
ـXXXX: وای خدای من، تو یه طوفان فکری کاملی و این شگفت انگیزه که گاهی همزمان هزار تا فکر و ایده به ذهنت میاد! معلومه، هرچی نباشه ENFP/ENTP هستم.
قرعه کشیه یه سر به اکانتم بزن
ENFJ تایید شدد
گیلیلییی
لیلیلیلییی صجنقجببننبپب بوث
بوثثثثثثث
پروفایلتوو>
پروفایل خودتووو>>>>
واییی بوثثث آریل`مم
بووثثث بر گونه ت چریییییییی🛐🛐🛐🛐
اشغغغ
اشغغغغغ تویییی
خودتیی
تویی
نه خودتی بای
خودتی تامام
خودتییی
تویییی
خودت∞تاابد
خودت تا ابدد♾♾♾
تو>
خودتتت>>>
ENTJ
Entj ها>>>>>>>>>
الان بمیرم یا زوده؟))
عههه نباید بمیری!
اما شیرینی شما باعث مرگ منه
نفرمایید تروخداا🌠
پس انقدر فرشته نباش بآ تشکر 🌷
شما هم انقدر مهربون نباش با تشکر.🌠
شما دوست داری کنار چی سرو بشی خوشگله؟
با پاستا>>
شما؟
فرقی نمیکنه
خبب؛با قهوه و کروسان خوبه؟
اره اره
عالیه...
چقد وایب پروفت قشنگه دخرتم
ممنونمم:>
مال تو قشنگ تره>>>
نه نفرمایید
اصن وایبشو تو با کبم جنی اصن ترکیبو
وواای مرسییی
ولی کوک تو پروفایلت>>>>>>>