2 سال پیش 5 اسلاید 864 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (17)
  • ناظرشم:)
    پین؟

  • یکم شبیه سیرک دیجیتاله

  • من نفهمیدم

  • بک روز چیه انتینی چیه؟طبقه صفر چیه؟اینا چین؟

  • یعنی انتیتی ها ادمایین که تو بک رومز مردن؟

  • یک سوال یعنی انتخابیه اینطوری نیست که یکهویی اتفاق بیوفته ؟
    و دست تو نباشه ؟

    • ورود به بک رومز اتفاقیه. ولی توی یک چنل دیدم اگه بری گوشه ی دیوار اتاق بپری میتونی وارد بک رومز بشی...💀
      اینکه توی چه مرحله ای بیوفتی دست خودت نیست...

  • چه دارک 😨😰

    • اینطوری نیست که انتخابی نباشه یعنی منظورم اینکه مگه دست خودمونه که بریم توش یانه شانسی نبود ؟
      (چون من به خواب ناز نیاز دارم تحقیق نکردم فقط در سطح خیلی کمی اطلاعات دارم )

  • جچ هیچکودوم، بک رومز ترسناکع🗿حتی اگ با دوستامم قرار بود فقط یک ساعت برم توش قبول نمیکردم🗿🤲🏼

    • این نظر من درباره ی بقیه طبقاته😅
      طبقه ی 974 بی خطر ترین طبقه است. هیولای تو این مرحله که اسمس مستر کیتیه فقط ترسناکه ولی خطرناک نیست. اگه بهش یه چیز کیوت بدی تا یک مدت حتی سمتت نمیاد.

      توی اتاق رزماری هم، یک روح به اسم رزماری که روح یک دختر بچه است بهت کمک میکنه از دست بقیه ی انتیتی ها فرار کنی

    • ولی من شنیده بودم با مرگ میشع برگشت دنیای خودت،
      یا مثلا بک روم خودش باگ ش یا هرچی و یهو برگردی

  • چرا میتونیم از بک روم بیایم بیرون
    و این ک بعضی مواقع دست ما نی ک ازش بیایم بیرون یا نع، خودش مارو میارع:/
    مگر این ک چالی اف هفتاد و چهارو انجام بدیم🗿

    • راه برگشت داره ولی...
      باید مرحله ها تموم بشه، از دست انتیتی ها دائم فرار کنی، اگه شانس بیاری میتونی غذا و لباس تمیز پیدا کنی و مرحله ها زیاده و هرچی طبقه ی بالاتری بری سخت تر و سخت تر میشه. توی چند تا مرحله رزماری هست که بابت انتیتی ها راهنماییت کنه تا فرار کنی و زنده بمونی ولی همه ی مرحله ها اینطور نیست...
      یک جا خوندم اگه بخوای توی بک رومز نو کلیپ کنی که برگردی وارد void همون خلاء که چیزی جز سیاهی نیست میشی که خیلی آزار دهنده تر از خود بک رومزه..

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.