2 سال پیش 5 اسلاید 430 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (20)
  • دلیل جینی مسخره ترین دلیلی بود که برای بیرون انداختن از گروه میشد آورد

  • گارام حتی معلوم شد برای خودش قلدری می‌شده

  • اس یک :
    منطق کمپانیا : عه فلان آیدل آب خورد ازمون اجازه نگرفت چیکار کنم؟ بندازیمشون بیرون!

  • ووجین قشنگم😮‍💨🥺
    لیا از ایتزی رو نگفتی

    • نههههههه
      لیا هنوز نرفتههه🥺🥺

    • کاش میشد لیا هنوز نرفته بود😮‍💨🥺

    • لیا نرفته برگشته اخبار نشنیدی؟

    • واقعا 🤣🤣کی؟

    • واقعا!😳😳کی؟

    • لیا برگشت
      همین دو هفته پیش توی کنسرت دخترا بود
      تازه از قبلشم نرفته بود...
      فقط به خاطر مشکلات سلامتی برای مدت کوتاهی از فعالیت ها کناره گیری کرد.

    • لیا نههههه هنوز نرفته توی گروههههه

    • ببخشید نمیدونستم

  • فقط دلیل جینی😐

  • واقعا حق گارام نبود که از گروه بره....امیدوارم هرچه زودتر به عرصه کی پاپ برگرده تا اون موقع منتظرش میمونم

  • اولین لایک
    اولین نظر
    اولین بازدید
    پین!

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.