یه زمانی هممون روی این اهنگا قفلی بودیم
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
یه زمانی هممون روی این اهنگا قفلی بودیم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من الان رو smart لسرافیم قفلی زدممم
آهنگbtbtوbaggie jeansهم قفلی هست مخصوصا btbt
دینامیت
حقققق
ولی در حال حاضر قفلی ترین آهنگ امروزم Sheesh از بیبی مانستر بود
پیشنهاد میکنم گوشش بدید خیلی گاد بود
البته از اون کپی که به صحنه رزی تو D4 و صحنه لالیسا بود چشم پوشی کنید
عههه کامبک دادننن؟؟؟من چرا ندیدم
امروز منتشر شد
خیلی از کامبک های قبلی بهتره
تازه آهیون هم توش هست
بکمیدم
تو حموم میخونمش
وایف؟
تو اجازه نداشتی از مغز من اسکی بری🥸
پستای آخرم حمایتی ندارن✨🌚
ولی براشون زحمت زیادی کشیدم🖇💜
خوشحالم کن لایکشون کن🫀🌱
بک میدم🪵🙃
ادمین پین پلیز¿
هیچکدوم.....ورژن ایرانی بزار
اره مثلا ماکان بند و رضا گلزار و ساسی و ارش😂😂😂😂😂 همچنین دنیا دادرسان و سارن