چرا اکوا و روبی ستاره دارن درون چشمشان
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
چرا اکوا و روبی ستاره دارن درون چشمشان
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
این درسته و داخل اکثر انیمه ها ستاره داخل چشم نشان پنهان کاری و دروغه
تستت فوق العاده ست خسته نباشی🌷🐱
ممنون ❤
تو این روزا که تستچی داره به سمت دنیای انیمه پیشروی میکنه جای یکی از انیمه های پر طرفدار خالیه...
ناروتو!
خب ما قراره شهر کونوها رو بسازیم!
و فقط کونوها نیست...
دهکده های دیگه با آدم هاشون!
و گروه های تبهکاری مثل آکاتسوکی یا اوتسوتسوکی ها...!!
تازه انیمه بوروتو و ناروتو باهمن😉.
(شما میتونید همزمان 16 سالگی ناروتو و 12 سالگی بوروتو رو کنار هم ببینید (پشمام))
(بالایی پیام بازرگانی بود)
برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر به پست بیاید...
پین؟
عالی بود
آره اینا نشانه فریب کاری یا همون پنهان کاری ان.
تو مانگا هم اشاره شد و یه جا داشتن در موردش حرف میزدن. درمورد فریب کاری و اینا.
ولی انگار خود شخصیت های داخل انیمه متوجه اون ستاره ها نیستن. چون وقتی ستاره آکوا ناپدید شد روبی تعجب نکرد
آکانه میخواستم فریب بده نه آریما🙃
😁
در واقع میخواست اکوا رو عاشق خودش کنه
عالیییییییی
فالوت کردم ممنون میشم فالوم کنی
این انیمه چند قسمته؟؟؟
فصل اول ۱۱قسمت فصل دو هنوز نیومده
مرسی
✨
چه دارک !!