سلامی دوبارههه. پست جدید با ترکیبی از برف و تایپ.
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلامی دوبارههه. پست جدید با ترکیبی از برف و تایپ.
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ج چ : ptsI🙂
چالش: PTIN🦆💅
pfni هیهیهی
enfp pmne
یکوشول شد *-*
تنهایی آدم برفی درست کردن؟ خوابیدن رو برف؟ عشقه:)).
ولی اونایی که کرم میریزن🗿
+++++
کرم ریزی🛐
ENTJهستم بر عکسش:JTNE
شدد❤
INFJ... JFNJ😂
Entp:ptne
بهههه درست بودددد کشکطمخسحنبخسطحزمرپصحکش
اخ اخ یادم انداختی
من entp ام و یه بار با خانوادمون رفتیم کوه و اونجا برف اومده بود و من موقع برف بازی فقط برف پرت میکردم یهو نمیدونم چه فکری با خودم کردم که برفو پرت کردم تو صورت بابام:/یکیم تو گوشش یکیم افتاد تو پیرهنش:///
دیگه فک کنم همتون بتونید ادامشو تشخیص بدین😔✨...
با تشکر
روح لیونا.
جررررر
مال من برعکس بود بابام entpهست که واقعاااااااااا حق بود و دقیقا همین اتفاقی که برای بابات افتاد برا من افتاد
من دقیقا مثل توی تستت که گفتی مورد حمله قرار گرفتم🌝🌚
intp
ptni
یسسس درست نوشتم 😏🤌