خب بچه ها این آرت دو هم داره
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب بچه ها این آرت دو هم داره
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
و بعد دوباره تجربشون میکنی=)
اره حاضرم !)
اگه دابی رو نمیذاشتی به قطع یقین فراموش میکردم 😪
تستت خیلی زیبا بید :)
مایل به فرند ؟
ارهههه
میخام دوباره زندگیش کنم.
مایل به فرند؟
به هر حال تو یه داستانم خواهریم
ارههه༼ つ ◕‿◕ ༽つ༼ つ ◕‿◕ ༽つ
هرروز در حال ریست شدن خاطرات هستم.
نیازی نیست بگم آره یا نه. معلومه نه! چرا؟
هرروز با غم بیدار شدن عادته
دیر رفتن به مدرسه و بچه ها بهم بی محلی کنن عادته
افسردگی گرفتم.اره گرفتم.زندگی شادم رو ازم گرفتن و من تنها وقتی لبخند رو لبم می رفت که هری پاتر ببینم یا بخونم. همچی قبلا خوب بود...تا وقتی او رفت...تا وقتی زندگیم خشک شد....
هری پاتر هیچ وقت ریست نمیشه. بقیه همش چیز عادت و مدام تکرار شدن هستن.
هری پاتر همیشگی منه
و اگه از ذهنم پاک شه.
چیزی ازم نمیمونه...اره من «نه» رو برا همین انتخاب میکنم...
قلبم🌹🥺
یادت باشه تو تستچی بهت بی محلی نمیکنن
:)
نه عمرا هاگوارتز خونه منه🥺💔
🥺🥺🥺🥺🌹🌹
من میخوام خاطراتم پاک بشه از اول بشینم کتاب های هری پاترو بخونم✨️
این پیام فقط جهت حمایت از شما میباشد🥲🖤