2 سال پیش 9 اسلاید 551 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (68)
  • من هر شب تاسف میخورم که چرا لوکی واقعی نیس

  • من وقتی لوکی و سیلوی رو با هم دیدم که اهم : ... نههههههههه اون دختره تو رو گول زدههههه

    • دقیقاااا همین حس رو داشتمممممم

  • ععههههههه یه لوکی فن دیگهههه
    امروز صدتا لوکی فن پیدا کردممم🌚🦦🗿

    • منم همینطور🖐🏻

  • لوکی و سیلوی خیلی به هم میان ، ولی لوکی و تینا بیشتر به هم میان😔

  • @Escobarبابا اروم بااااش، این بچه خودیه.. کرم داره کلا.. عادت داره چیزشر بگه که فشاری کنه ملتو، نفس عمیق بکش..😔______ چیزشر😭😂

  • @Tina
    ایشالا اکت بپره به حق پنج تن ایشالا گوشیت بشکنه ایشالا بری زیر تریلی ۱۸ چرخخخخخخ
    ______
    اکش واسه ۹۲۸۲۸۲۸۳۷۲۸۲۷۱۶۳ باره که پریده😔😂

    • 😂😭

    • ب راست ترین نقطه ی چپ آسیب دیده ی لوکیییی

  • لوکی و سیلوی به هم میان ولی😔👍

    • بمون اینو ببینه پاارت کنه😔

    • چی گفتیییییییییییی؟! نه نه تکران کن جملتووووووووووووو! دلت میخواد خودم یه راست بفرستمت اون دنیاااااااا؟! تو ** میخوری اینو میگییییییییی میدونی من واسه ی اون سیلوی ****** چقد خودمو پ0اره کردمممممممممممم؟! که بعد تو بیای به قول آریسان بگی -لیکی و سیلیوی خیعیلی بیهیم میعین🤡؟!

    • برو برو گم0شو از جلوی چشمم نبینت فلان فلان شده

    • یکی بیاد منو بگیر اینو pاااااااارش نکنممممممممممممممممممم

    • ایشالا اکت بپره به حق پنج تن ایشالا گوشیت بشکنه ایشالا بری زیر تریلی ۱۸ چرخخخخخخ

    • بابا اروم بااااش، این بچه خودیه.. کرم داره کلا.. عادت داره چیزشر بگه که فشاری کنه ملتو، نفس عمیق بکش..😔

    • ** میخورههههههههههه مگه من شوخی دارم با کسیییییییب

    • اخرین چیزیه که میتونه حقیقت داشته باشه

  • اس هفت😂😂😂😂😂😂

    • هربار میبینمش میسوزم🤝🏻😔💔

    • عه راستیییی خیلی وقت بود...عه ندیده بودمت که نمیشه...

  • ببخشید یه سوال مارول فن های گل
    بازیگر لوکی کیه؟
    لطفا اگه میدونید بگین ممنون میشم

  • قضیه چند موازیش چیه؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.