خیلی زیادن و من فقط چندتارو گفتم ، پارت دومم قراره داشته باشه
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خیلی زیادن و من فقط چندتارو گفتم ، پارت دومم قراره داشته باشه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
لااایت :>>>>
ویلیام جیمز موریارتی:
آیا من برای تو یک لطیفه ام؟؟؟؟🗿
همه چیز از اون شب خسته کننده تو عروسی مسخره ای شروع شد که من رفتم نورلند موعود دیدم...
قبلا خیلی انیمه دیده بودم😶
اما اوتاکو نبودم و دوست نداشتم😑
تا روزی که سوزومه رو دیدم...👑🍓
اوهمایگاد
همچی با سوباسا شروع شد...
دقیقاایایایااسخسحشح🤣
فک کنم ارمین هم باشه?
آرمین، آروین ، هانجی هستن بابا خیلی زیادن
اهمممم👍🤝🌚
ویلیام جیمز موریارتی؟فئودور؟
میزارمشون
مامانم برا اینکه بهم ثابت کنه انیمه بده بانگو گذاشت و به خودش ثابت شد انیمه خوبه
قودرت بانگو😄😄
گودرتت بی نهایتت
بانگو 😭>>>>>
بچه بودم یبار چشمم به ناروتو خورد توی تلویزیون اسمشو خوندم کانال رو عوض کردم ولی دوسال پیش زدم ناروتو تو گوشی همه شو دیدم بعد دیگه عاشق انیمه شدمو...
اومگد
عوم خودمم میفکرم احمقانس🌚
شت چطوری انقدر باهوش
همین هوش 180 به بالا خودش کلی هوشهههه
چیبگم والا