2 سال پیش 5 اسلاید 579 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (24)
  • تولدت مبارک ؛ باآرزوی بهترین ها))

  • تولدت کلی مبارک
    ان شاء الله که بهترین ها برات اتفاق بیوفته🤍

  • تازه شو و چن هم رفتن کمپانی بک
    و طبق معمول سهام اس ام تا ناموس افت کرد

    • اره ، ولی از یه لحاظ خوب نیست چون وقتی سهامش بیاد پایین و درامد کمتری داشته باشه از آیدلاش بیشتر کار میکشه...

    • واو عالی شددد

    • امیدوارم در آینده‌ای نزدیک‌هم لیسومان بفهمه چه کسی واقعا لیاقت رئیس کمپانی بودن رو داره و بذاره بره ، و بعد از اون جونمیون رئیس اس‌ام بشه🤲🏻

    • اوم امیدوارم

  • کویین = کیوت = نایون🌚🤧

  • سلام قشنگم حالت چطوره؟💗🫂میدونی که یه کلوپ هست به اسم آنتی مانستر!💗🫂توی این کلوپ یه عالمه خوش میگذرونیم و سعی می‌کنیم بهترین جا رو واسه شما فراهم کنیم💗🫂با ورود شما به این کلوپ 50 امتیاز بهتون تعلق میگیره💗🫂برای اطلاعات بیشتر وارد پروفایلم شید و برید توی دسته ی کلوپ آنتی مانستر💗🫂اسم لیدر هست:هیسونا💗🫂نیاز به 2 تا معاون فعال و پر انرژی داره💗🫂با هر 10 تبلیغ بهت 100 امیتاز تعلق میگیره💗🫂منتظر چی هست هرچه زودتر برو توی نظرسنجی لیدر و بنویس میخوام عضو شم💗🫂ادمین ساری واسه تبلیغ ولی پین؟💗

  • و لیا که تو ام وی جدید ایتزی نیستت
    اشک های فراوان*

  • آیدل ها...غوغا به پا کردین.....
    خیلی دوست دارم قیافه ی اس ام و وایجی رو ببینم😂😁
    مطمئنم خیلی قشنگن😂

    • وای حق حق حق

    • وای‌جی که داره کوشته میشه ، میمونه اس‌ام که اونم به‌زودی به چوخ میره🌷

    • اس ام به چوخ رفته
      سه نفر کمپانی زدن

  • اولین لایک و کامنت😊
    ج چ: آره بزار

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.