2 سال پیش 5 اسلاید 815 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (32)
  • ولی اسپویلرهای انیمه خرترین موجودات زمین هستند 🗿👏

  • من با اینا مشکلی ندارم👍

  • شیپ آکیکو و رانپو

  • از نظر من رومخ ترینش اینکه یکی بیاد بگه من اوتاکو ام ولی انیمه با دوبله میبینم :))) ناموصا چیزی میفهمین ؟ من خودم اتکو دیده بودم برای بابام با دوبله دان کردم ببینه با اینکه خودم دیده بودم چیزی از دوبله نفهمیدم :)))

    • خدایی، منم اتک رو یکبار دوبله دیدم یکبار زیرنویس، اصلا دوبله در حد زیرنویس نبود

  • هیت دادن‌...

  • چرا مهمترین چیزو فراموش کردین؟
    بسته اینترنت شما تمام شده ....
    یعنی عهد جای حساس....

  • انیمه ای که همه درمورد قسمت جدیدی که اومده حرف میزنن ولی تو هنوز نتونستی ببینی🥲(هنوز قسمتای جدید توکیو رنجرز و جوجیتسو رو ندیدم🥺)

  • وقتی تازه به جاهای خوبش میرسه اما چون فردا امتحان دارم، نمیتونم ببینم قسمت بعدیش چی میشه😭😭 و البته و مهم تر از همه دوبلهههههههه. دلم میخواد دوبلر ها رو خفه کنم😬

    • دادا منظورت که با همه ی دوبلورا نیست هست ؟ اخه منم دوبلور یه استودیو زیرزمینی ام 😞🤌🏼

    • نه همه ی دوبلر ها که نه‌ سوء تفاهم نشه😆شما عالی هستی با قدرت کارت رو بکن😍💫

  • تنها چیزی ک اعصابم خورد میکنه مث سگ بشینم اوپنینگ نگاه کنم و بخونم تهشم هیچی حفظ نشم . نزدیک دوماه اوپنینگ اتک رو خوندم تهم گفتم ساساگی هو ساساگی هو شینزو واساساگی هو

  • من قبله دیدنه انیمه همه چیزشو میدونم😂
    چون کرم دارم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.