این پست در مورد بهترین دوستمه که 21 نوامبر از دستش دادم.ناظر واقعا دلیلی نداره که رد/شخصی شه
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این پست در مورد بهترین دوستمه که 21 نوامبر از دستش دادم.ناظر واقعا دلیلی نداره که رد/شخصی شه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
کشی خود کرد ، برعکس بخونین هیق
اخی❤️🔥🥀
منم امروز دوستمو از دست دادم ولی ی جور دیگه🥀
اون بهم کلی فحش داد و ولم کرد
دیگه غیر قابل درک بود...
اوه
خیلی غیر منتظره اس
❤😔
ولی تا حالا شده فکر کنی مرده ولی برگرده و وقتی برگشت دیگه اونی نباشه که میشناختی؟
اره شده🥲
به نظر من حسی بدتد از این نداریم
اشکم در اومد💔
ببخشید
اشکال نداره قشنگم.
درکت میکنم...خیلی بده
حتی تصورشم سخته اشکم در اومد:(...
ولی خیلی قشنگ نوشتی اشکم در اومد:)🥹🥲
مرسی :)
همدردیم چون منم تجربش کردم و همونقدر که براتو دردناکع برا منم هستتت💔
هیییق چقد بد:)
مرسی برای همدردیت
پلیزفالومکنین بک میدم •-•💜🍇
پلیزفالومکنین بک میدم •-•💛🍋
پلیزفالومکنین بک میدم •-•💚🌱
از تست آخرم حمایت کنید 🙂🦋
آقا اینجا همه دارن گریه می کنن تو به فکر بک دادنی؟💔
(شوخی کردم به دل نگیر)
ناظر بودم
ممنون
خاهش
اشکمدراومد😢😢
خیلی قشنگ و احساسی بوددد😢
من اصن نمیتونم بهش فکر کنم😢😭
مرسی