3 سال پیش 6 اسلاید 526 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (39)
  • آخه چرا سن آواتار enfp رو ۲۷ سال میزارین؟
    هیچ کسی نمیتونه تا ۲۷ سالگی enfp بمونه که!
    منم الان ۱۱ سالم هست
    با شروع ۱۸ سالگی تایپم حتما عوض میشه

  • اویی خداا چه نازه🥺🌟

  • ENFX ام ولی بیشتر ENFP

  • فقط ریش Infj

  • Enfx هشتم

  • Enfxپس چی

  • به‌ریش‌خودتون‌بخندین😭🤏🏻

    • نخیر‌بنده‌صدسالمه‌پدربزرگ‌همتونم🌚؛

  • چرا همه فکر میکنن infj پیره اصلا اینطور نیست من 14 سالمه و تایپم infj خیلی بدم میاد منو پیر بدونن

    • از لحاظ عقلی میگن یعنی خیلی عاقله و با بچه ها ارتباط بهتری داره نسبت به بقیه تایپ ها

    • 💔😐خوب درس پس چرا آمدن پیرش کردن😶😶

    • کی‌توروپیر‌دونست‌خدایا:/
      اواتارش‌سنش‌+۱۰۰هست.
      اونجوری‌باشه‌منم‌دخترم‌چراinfjپسره‌پس‌؟:/

    • اوکی با ول کنین😐

  • INFP ام کیووت☹️💕✨

  • من..که...میدونستم...خهلی..کوشولویم....
    من...که...میدونستم...
    من.. یه enfj ....کوشولو هستم‌‌....
    من دو سالمه بوزورگ نشدم که هنوز:)

    • ولی‌من‌صدسالمه‌بثوزید🌚

    • 😂😂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.