تو این پست قصد داریم تا 7 جد و اباد سیگما رو بررسی کنیم. 😂❤
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
تو این پست قصد داریم تا 7 جد و اباد سیگما رو بررسی کنیم. 😂❤
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سیگما عالیهههههه...یعنی معصوم ترینه انیمه سیگماست
دقیقا🥲
سیگما سیگما بوی سیگما بوی سیگما بوی
سیگما بوی سیگما سیگما بوی...
منم اولین باری که دیدمش همین به ذهنم رسید 🤣
😂😂😂😂
نه من هم روش کراشم😂
خوبه، تنها نیستم😂❤
منم همینطور😂✨
منم 😂
این بشر زیادی قشنگههه:)
سیگما>>>
خیلی هم مظلومه
هوم
به نام خدا...خیر رو چویا کراشم😅🤣🤣
عه چه خوب❤😂
منبعت اینستاس؟
بله عزیزم
راستی یوکی، پارت جدید داستانتو کی میزاری؟
امشب فک کنم بتونم بنویسم
باشه ممنون، عاشق داستاناتم❤
خیلی خیلی کرا....
نه دیگه این واژه(کراش) هم دارید میخزید:/
اصن از این به بعد میگیم شوکول
روش شوکولم:/
جونننن❤😂😂😂
عالی بود شوکول 😂✨
جالب بود^^
ممنون❤
اهم اهم،به نام خدا کراش زدم🥲🥲🥲🥲🤌🤌🤌🤌🤌😂😂😂😂😂😂
من خیلی وقته روش کراشم😂❤
خوبه ادامه بده🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌😂😂😂😂😂😂
😂😂😂
منمممم ✨💖
فکر کردم فقط من روش کراشم
نه منم هستم😂❤
🫂
❤🌺
تنها نیستی ✨✋😂