3 سال پیش 4 اسلاید 589 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی هری پاتر

نظرات بازدیدکنندگان (15)
  • بچه ها یبار دیگه امتحان میکنم جواب نداد اینجا میزارم اوکی 🙂🚶‍♀️☔

  • ملیسا:الان وقت این حرفا نیس بیا بریم اتاقم حرف بزنیم اینجا جاش نیست 🤫

    ادرین :باشه ولی دیگه نبینماز من چیزی مخفی کنی ها 🧐

    ملیسا :چشم لرد ادرین 🤣

    ادرین :چشمت بی بلا لیدی ملیسا 😂

    به سمت اتاقم رفتیم درشو باز کردم از دانبلدور خواسته بودم تنها باشم تو اتاقم برا همین هم اتاقی نداشتم ولی خب شاید از ادرین خواستم بیاد هم اتاقی شه خیلی خوب میشد 😁

    ملیسا :.......... ("مثلا همه داستانو از میلی ثانیه اول تا الان گف

    ادرین :آدم ____ بزار دستم بهت برسههههههه

  • برای تمرکزم بالا باشه از بالا گوجه ای بستم بعد چتری هامو درس کردم(خودمم از این فازا دارم میگم بزار تمرکزم بالا باشه ولی از چتری هام دل نمیکنم 😅)
    رفتم پایین یه دونه قهوه درس کردم و بردم به کتابخونه همراه با کیک شکلات تلخم 
    تا پروفسور اسنیپ بیاد کمی مطالعه کردم درباره خون آشام ها (ومپایر) گرگینه ها (ولف پایر) نیمه مارها(اسنک پایر) ها مقالمو نوشتم بعد پروفسور اومد و درباره دنیا های موازی و قدرت المنتور ها گف (المنتورو هر کسی که مالفوی هد میدونه)

    ~فلش بک به 1 سال بعد

    تواین  یه سال دراکو شدیدا

  • رفتم سمت اتاقم درشو باز کردم عاشق وایبش بودم حس خوشحالی های گذشته مو بهم میداد لباسامو از چمدون برداشتم و توی کمد چیدم و برای اینکه پروفسور اسنیپ داشت میومد یه اسکی یقه سیاه با یه شلوار سیاه پوشیدم موهامو برای تمرکزم بالا باشه از بالا گوجه ای بستم بعد چتری هامو درس کردم(خودمم از این فازا دارم میگم بزار تمرکزم بالا باشه ولی از چتری هام دل نمیکنم 😅)
    رفتم پایین یه دونه قهوه درس کردم و بردم به کتابخونه همراه با کیک شکلات تلخم 
    تا پروفسور اسنیپ بیاد کمی مطالعه کردم درباره خون آشام ها (ومپایر) گرگی

  • پارتای بعدیو کی میزااری؟؟!!

    • مجبورم اینجا بزارم تستچی شرایطشو نداره که بتونم بذارم "💔

    • واییی نهه

  • عمیقا منو یاد علی انداخت:))) کسی ک یکسال زحمت کشیدم فراموشش کنم 🙂🖤

    • عه منم یکیو داشتم از دس دادم و توسط اون انگیزه ترحم انگیزم اینو نوشتم امید وارم توعم بتونی فراموشش کنی 🚶‍♀️💔☔

    • امیدوارم 💔

  • بچه ها اینجا پارت میزارم چون تایید نمیشه 4 بار آپدیت کردم نشد. 💔🙂☔🚶‍♀️

  • عالیه

  • عالی
    مایل به فرند؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.