3 سال پیش 16 اسلاید 2,116 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی هری پاتر

نظرات بازدیدکنندگان (33)
  • اونوقت اون یه مشنگه(ماگله) و من به مشنگ ها اهمیت نمی دم😊

  • بهش میگم میخوای با مار (نگینی) بمیری یا آواداکاداورا

  • اس 1🥲
    ج. چ: والاا، من پاتر هد نیستم... البته... بیو رولینگ رو خوندم و بخه همین دلیل، احترام زیادی بهش و همینطور پاتر هدا قائل میباشم🙃

  • ج.چ:اول یه سکتوم سوپرا میزنم بعدم کروشیو بعدم اوداکداورا...
    ب همین زیبایی

  • بهش می گم کلت لازمه یا آواداکداورا ؟

  • متیاز بدن🧡
    کسی که عضو خانوادمونه اگه تولدشه بهش ۱۰۰امتیاز میدیم 🧡
    شرایط عضو شدن :🧡
    بیاید به نظرسنجیم 🧡 و توی کامنتا بگین که میخواین عضو شین 🧡
    برای اینکه شما عضو شدین بهتون ۶۰ امتیاز میدیممم 🧡
    معذرت میخوام بابت تبلیغ میتونی بپاکیش

  • خب اون که این حرفو بزنه پاتر هد نیست 🪄
    سکتوم سمپراش می کنم

  • انصافا رولینگ خیلی در حق ریونکلا ظلم کرد

    باز از هافلپافیا جاستین و ارنی و هانا باهاشون دوست میشن

    ولی هرماینی تو بچگیشم خیلی کیوت بودددد

  • ولی من عاشق ریاضیم....
    نود درصد حق بود
    راستی اون اس اول برات قانع کنم خود بازیگریش تا کتاب ۳ بیشتر نخوند و خواست خودش دامبلدور رو بسازه برا همین...

    ج چ: ببین.....من دوستم پاترهده، میگه ای کاش وجود داشت. یعنی میگه نیست ولی کاش وجود داشت!
    خواستم یه مقدمه جور کنم بگم مورد داشتیم!
    درواقع بنده میگم...کروشیوووو

  • واااایییییی اس ۸ نصف شدم😂
    ج چ:شده دار و ندار اتاقم رو میفروشم براش بلیط اسکاتلند میگیرم میبرمش هاگوارتز بعد همونجا سکتوم سمپراش میکنم ببینه جادو کیکه یا واگعی😐

    • اون ماگله ....

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.