3 سال پیش 13 اسلاید 587 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (36)
  • اوپنینگ انیمه اوشی نو کو 🤩🤩

  • پرفکت بود 🌝

  • اوپنینگ ناروتو

    • تو اوپنینگ های ناروتو من توان اوپنینگ سوم شیپودن رو دوست دارم ولی فکر نکنم داخل لیست جا بشه چون همین الانشم همه ی رتبه های پارت ۳ مشترکه

    • اوهوم

  • عاللللللللللللیه

    • مرسی ازت🙏🤩
      راستی پارت ۱۷ داستانو نمیخوای بدی؟

    • پارت 16 هم نصفه مونده
      بدبختی کامنتا رو هم رد میکنن موندم چ حکمتیه😂😂😂

    • سایت باهات لجه کلا.کامنتم نمیزارن بدی😶

    • من گوناه دارم😂

  • چه عجب یکی بالاخره ندای شبانه دیده:/تنها نیستم

    • منم همین حسو دارم🤩عاشق ندای شبانم. خصوصا برای فصل دومش منتظرم.
      راستی مرسی که تستو دیدی🙏

  • اوپنینگ به سوی ابدیت تو جز معدود اوپنینگ هایی بود که ردش نمیکردم🤹‍♀️✨️

    • من زیاد ازس خوشم نیومد ولی مرسی که تستو دیدی و کامنت دادی

  • عالی - خیلی خوبه که انیمه های ناشناخته رو میذاری
    ج.چ:خیلی زیاده شاید اوشینوکو و again

    • مرسی از نطرت و اینکه تستو دیدی🙏😊
      خودمم عاشق جفتشونم

  • اندینگ فصل ۳ توکیو ریونجرز >>>>>>همه ی این اوپنینگا

    • اوپنینگش قشنگ بود

    • اتفاقا رو اوپنینگ ش اصلا کار نکرده بودن خیلی داغون بود

  • اوپنینگ 30 بی شک از همشون بهتره👍🏻
    اوپنینگ حادثه شیبویا👍🏻
    فردا نانامی می میره 😭😭😭😭

    • خیلی شاهکاره فقط به خاطر این رتبشو بالاتر نزاشتم که تو رقابت با بقیه کم می‌آورد.هعی نانامی😭

    • چرا تو همه تستا میای میگی نانامی میمره داغ دلمونو تازه میکنی

    • چون ناراحتم😭😭😭

    • با اختلااااااااف از همشون بهتره🫠🖤>>>>>>>........

  • اوپنینگ فصل ۱ توکیو غول

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.