چندتا تئوری هست در مورد قسمت جدید
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
چندتا تئوری هست در مورد قسمت جدید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
منبع: @miraculous_93
اول خشکم میزنه(از تعجب) بعد از لیدی باگ امضا و عکس میگیرم بعد میپرم بغل گربه ی سیاه و کلی ماچش میکنم🐈⬛😘
به نام خدا سکته 🫡🫡
میگم سلام آدرین سلام مرینت و ممتظر به حالت عادی برگشتن میشم و میگم میراکلس طاووس بده تا به کریسالیس هویتتون رو نگفتم اونم میگه چشم میدم
ج. چ
هویتا رو میگم همهه روووو بعد عواقب فصل شیش و تامااااممم
بعد یه عکسو امضا
به لیدی باگم میگم اگه بهم یه معجزه گر ندی میرم اینا رو به گاب... چیز هاکماث میگم
تازه یادم میفته سلام میکنم😂
بسم الله الرحمن الرحیم ، سکته😅💔
بعدشم میرم بغلشون میکنم و باهاشون عکس میگیرم🔗💗
آخرم یواشکی کت نوار رو میبوسم و بعد در میرم😁💜
خواستم بگم یه داداش کوچکتر دارم خیلی پرو و باحاله
می پرم بغل گربه سیاه بعد دختر کفشدوزکی حسودیش می شه، همون موقع آکوما میاد، من داداشم رو صدا می کنم : سورنا، بیا این پروانه هه رو زیر پات له کن😂😂😂😂😂🤣🤣🤣
😂👌
میپرم بغل آدرین بهش میگم لیدی باگ مرینته حالا هی بگو شیز جاست عه فرندز😑
بغلشون میکنم🧝🏼♀️❤
🥺😍
ج.چ:به نام خدا سلام میکنم🐸
اینم ایده ی خوبیه😂
😂😂