یکم کاسپلی ببینیم
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
یکم کاسپلی ببینیم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
کله ماستی 😀😂😂😂😂😂😂😂
والا من 12سالمه ولی شباهت نمیبینم
یه سوال چرا دیپر و پاسیفیکا رو باهم شیپ میکنن؟ آخه آخر چیزی نشد کهههه
و دیپر بزرگسال رو چرا توی قسمتی نشون نداد؟
شیپه رسمیه کارگردانه
آها خیلی برام سوال بود. میسیییی💓
یه سوال گرلی یا بوی؟
من همبرگرم🤣
داداش ولم کن داخل اکانته قبلیمم گفتم دخترم😂
استن اونقدرا هم هی.کلی نبودا😂
اون عکسی که سوزان هم توش بود منظورمه😂
ولی به هر حال مبارکههه🥳😂
ببخیالش مبارکهه😂
منم عاشق آبشار جاذبه ام مخصوصا سوپرایز طلائی
✨✨✨
نگران نباش بعدی حتما پارت سومش هستش
کله ماستی خداییش خنده داربود😂😂
کاسپلی، باحالی بود😍
کله ماستیه کوتوله😂
هر از چند گاهی کاسپلی میزارم
عالیییییی بود
تتو دیپر تو اسلاید ۸ 😍
ولی اسلاید ۱۰ خیلی خوب بود
خیلی عالیع، بهش میاد🥰
زیبااااااااااا
خیلی زیبا💐
منم ابشار جاذبه میدوست🌝
به به، پس به جمع ما خوشاومدی😁
منم عاشقشم
عجببب
عجببب
تیکه کلاممه
ماله منم هست