واقعا ناظر نمی دونم چرا تائید نمی کنی 😑 همه چیز درسته و هیچ چیز نامناسبی نداره 🤗
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
واقعا ناظر نمی دونم چرا تائید نمی کنی 😑 همه چیز درسته و هیچ چیز نامناسبی نداره 🤗
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
چرا باید تو بشکه ها سرکه باشه؟چرا نوشابه نه؟اب؟شیر؟اب پرتقال؟ نمیشد یه راست وسط اشپز خونه باشه ورودی؟برا خودم نمیگما میخوام هر دفعه یه کمکی به رون کرده باشم
سلازار یا گودریگ؟؟؟؟؟؟ 😂😂😂
برای خودمم خیلی سوال شده 🤣
خوبه هم من جوابش رو میفهمم هم تو لونا جان 😂😂😂
سوال اول"اصلا چرا زرد ؟! نمیشد یه رنگ دیگه باشه؟"
سوال دوم" تو رو گودریگ یا سالازار کراش داشتی؟😉😉
چه سوالاتی دارین 😊😂
نظرتون درباره بقیه گروها؟
و مخصوصا گروه خودمممم ریونکلاوووو✨✨✨
سوال جالبیه 🤔🤗
مرسی😁
چطور آدم خوبی باقی بمونیم«چون بنظرم تو بهترین آدمی هستی که دیدم»
سوال خوبیه 💛
مرسی🍄
قوی ترین شخصی که بعد تو تو هافلپاف بوده کیه؟
برای خودمم سواله 🧐😂
هافلپافی نیستم ، ولی می خوام بدونم نظرش راجب سدریک دیگوری چیه ؟؟؟
خب از سوالت استفاده می کنم 😙
میشه از گودریک هم بسازی
سعی می کنم 😅
ولی خب فعلا چون مدرسه دارم زیاد وقت نمی کنم 🥲
چه جور آدمی بوده؟؟
اوکی سوالت را میارم ❣️