خب خب اومدم کمی از باچیرا بهتون اطلاعات بدهم🗿✨
11 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب خب اومدم کمی از باچیرا بهتون اطلاعات بدهم🗿✨
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ج. چ: بااااچییییرررااااااااااا😭😭😭😭🎀🎀🎀✨✨✨✨🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝
تولدت مبارککک
توی کدوم برنامه و سایت ازت دیجیتال درست میکنی؟
یه اسپویلایی از بلولاک دارم کهه
من تا چپتر ۲۶۰ بلولاک اسپویلم
بلو لاک🛐
باچیرا🛐🛐
از باچیری و ایساگی و ناگی و رین و نیک و ..... خوشم میاد 🙂😶😂👍
هرکاری هم بکنی من کایسر رو به هیچکی نمیدم🙂
آخه با رین و چیگیری؟ به جای اونا با ناگی شیپ بشه بهتر نیست ؟
هوی به داداشم توهین نکن😐
میشه یه پست از نقاشی دیجیتالی هات بزاری؟لطفاااااااااااااااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
میخوام یکیشو استوری کنم ، امیدوارم رد نشه
اره استوریش کن:)مرسیی♡
ج چ : باچیرا ، چون هم زمان هم باهوشه هم گاگول 😔✨️
بگیری لپاشو بکشی 🌝✨️
منممممممممم
قودااااا
من میمیرم واس باچیراااا😭😭😭❤️❤️❤️❤️
به احساسات خود مستطیل باش فرزندم 😔✨️
مستطیل؟ منظورت مسلط بود؟😐
خیر خیر اختراع دوستمه 😔✨️
تو باید در همه حالت هم به اعصابت هم به احساساتت مستطیل باشی( بعضی وقتا هم دایره 😔 )
منطقیه
اصلا همچی منطقیه
😂😂😂😂
خیلی حق گفتی:)