3 سال پیش 4 اسلاید 1,050 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (52)
  • واییی اس ۲ به میله‌هه نگاه کردم‌ قلبم اومد تو دهنم
    جنی قشنگممممممم

  • بلک پینک بیا خونمون حتی خدمتکاری میشم🥲

    • بیا ما مث ملکه ها ازتون نگه داری میکنیم وای جی بره به درک به درد لای جرز عم نمیخوره

    • به خداااا حققق
      ایکاش جنی میدونست چقدر بلینک مهربون تو ایران داره😭😭😭😭😭😭

    • ارهه 😔😭کاشکی میتونستم یجوری برم بهش بگم💔😔ایشالا بریم هممون باهم بهش بگیم

    • ایشالااااااا

    • فک کنم اولین بار در زندگیم بود انقد از کلمه ایشالا استفاده کردم💔😂

    • والا😂😂😂🤣

  • وای جی آتیش بگیره آنقدر آیدلاشو اذیت نکنه

  • وایجی جونننن خسته نشیییی این همه از دخترا مراقبتت میکنییییی🤡💔

  • یه لحظه کاور رو دیدم میخواستم بیام تو کامنتا برات هزار تا دلیل بیارم که اهمیت نمیده بعد دیدم خودتم تو پستت همینو گفتی💀

    • 😂😂😂زود قضاوت نکنیم😂😂😐من خودم همین الان نقشه قتل کشیدم واسه وای جی

    • بیا باهم بریم بکشیمش🤝

    • بریم بریم

    • عررر منمممم

  • فکر کردم واقعا مراقبت میکنه تعجب کردم گفتم وای جی که قشنگ ر.ی.ده بعد دیدم نه مثل اینکه ...

  • هعی اگه بلو پینک نبود وایجی واس تو کوچه بخاابه

  • انقدر دارن اهمیت میدن بابای من به من نمیده به خدا😔

  • لعنتی من کنسرتشم دیدم
    وای جی در به در شده
    ایشالا دخترام برن کف خیابون بخوابی

    • بخدا اصن یارو ارزش داشتنشونو نداره

    • دقیقا

  • اگه وای جی خوب ازشون مراقبت نمیکنه بیان خونه ی ما ، بخدا یه کلبه ی درویشی عه سادست 🥲🤌🏻

    • به خدا خودمون مث ملکه ها ازشون مراقبت می کنیم🩷😊

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.