در مورد کلاس مونه که چه اتفاقاتی توش میفته 🙇🙋
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
در مورد کلاس مونه که چه اتفاقاتی توش میفته 🙇🙋
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من تا چهارم آروم بودم،جوری که بچه ها بهم میگفتن از دیوار صدا میاد از من صدا در نمیاد😂اما پنجم و شیشم💃🏻ششیم یک بار معاونمون اومد کلاسمون داشت در مورد کتاب هدیه صحبت میکرد گفت میخوام یک داستان تعریف کنم،بچه ها هم گفتن داستانه چیه؟گفت اسم داستان دختر و شازده غورباقه هست(اسمش رو درست یادم نیست اما داستان همون غورباقه و دختره هست)هیچی دیگه بچه ها وقتی داستان رو شنیدن انقدر خندیدن که نگو😂نمیدونم شنیدید داستانشو یا نه،بعد از معاونمون هدف تعریف این داستان رو پرسیدیم،گفت از روی ظاهر قضاوت نکنیم😂🤦😐
حقیقت
جرعتتتت😀
حقیقت؟
مدرسه رو دوست داری
بعضی روزا.....ولی به شرطی که امتحان نداشته باشیم😅
ج چ:حقیقت
چه کتابی
منظورت چیه؟
کتاب مورد علاقه ی شما چیه ؟
هری پاتر،مجموعه قصه ها عوض میشوند،خانه درختی و ...
حقیقت
نوشتن یا خوندن
نوشتن
حقیقت
آلینو یا ادرینت
ادرینت
من سوم رو میخواستم جهش بزنم ولی بخواطر مسائل نتونستم بزنم
اگه میزدم همسن بودیم
چالش: حقیقت
پشمام تو هم ششمی؟
آره البته جهشی خوندم سونیک یا باب اسفنجی 🚵🧗
اون باب اسفنجی رو از کجا می دونی😂
چند سال جهشی خوندی؟
حقیقت
حضوری یا چت 🧎
چت