تایپ امبیتیآی کارکتر های جانوران شگفت انگیز ! با کدوم یکی هم تایپ بودین ؟ :) بک میدم
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
تایپ امبیتیآی کارکتر های جانوران شگفت انگیز ! با کدوم یکی هم تایپ بودین ؟ :) بک میدم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فالو=بک
پین؟
احتمالا منم با جک و جونورای نیوت هم تایپم 🗿
با تیسیوس و کرو
فقط یه سوال کرو کی بود؟
عالی
فک کنم همون خواهران و برادران کرو بودن
پس نباید خوشحال باشم که با کرو هم تایپم😐
😂😂😂😂
اقل یه چیزی بگم ، گرینلند والد با بازی جانی دپ infj عه اما با بازی مس میکلسون ( اگه اسمشو درسم گفته باشم ) یه چیز دیه 😂
نمد 💀💔
وایییی من با نیوت هم تایپم💖✨️💫
:))
من خیلی لتا رو دوست داشتم:))))) 💔
💔
اوه تایپ من با نیوت اسکمندر یکیه..
🤝🤝
یه سوال،گریندل والد بیشتر Entj نیست؟
رئیس نیست که هست،مدیریت نداره که داره،خوب حرف نمیزنه که میزنه،به طور وسواس و بیمار گونهای به قدرت علاقه نداره که داره...
گریندل والد یه ENTJ کامله
چی بگم والا 💀