3 سال پیش 6 اسلاید 1,074 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (37)
  • منی که دارم حساب میکنم چند خونه داره و مغازه دارن اصلا؟خیابون چی؟تعداد فالورام از جمعیتشون بیشترههه

  • بلخ میدونستم
    جمعیت خیلی کمی داره

  • های کیوتی نیاز به یک بانک داری ؟ بیا تو نظرسنجیم

    • نیازی ندارم چون آخرین بار یه بانک 25 هزار امتیاز رو ازم کلاه برداری کرد.

    • یاخدا😐
      خیلی متاسفم 🥲
      ما همچین آدمایی نیستیم اما واقعا درکت میکنم که نخوای جایی ثبت نام کنی🌚🤍

    • خب.اوکی
      ولی الان چه سودی برام داره؟
      یعنی اوم
      چه فرقی میکنه بدم به شما یا تو اکانت خودم باشه؟

    • اممم خب هر هفته سود میگیرید و به پولتون اضافه میشه مخصوصا برای کسایی که پو تو دستشون باشه زود خرج میکنن(خودمو میگم) خلی خوبه من خودم امتیازات تو بانکه

    • خب.قبوله ولی اگه امتیازام رو مثل بانک قبلی بدزدی با 4 تا اکانتم گز*ارش میشی!
      *بدون شوخی

  • وای چه باحال😄
    به تست جدیدم سر می زنید؟
    اسمش هست جهان برای فرد اوتیستیک

  • اینم‌اضافه‌کنم‌که‌...اگه‌اشتباه‌نکنم‌...واتیکان‌خودش‌داخل‌یه‌کشور‌دیگه‌هست..که‌الان‌اسمشو‌نمیدونم

    • واتیکان کوچک‌ترین منطقه خودمختار و مستقل در جهان به‌شمار می‌رود و کل آن تنها ۴۴ هکتار است آب و هوای مدیترانه‌ای تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌هایی بارانی را برای آن به ارمغان می‌آورد و مانند شهر رم درجه دمای آن متغیر است.

      گوگل عزیزم....گوگل

    • نه‌منظورم‌این‌نبود...
      منظورم‌اینه‌که‌...یبار‌بابام‌گفت‌که‌کشور‌واتیکان‌خودش‌داخل‌یه‌کشور‌دیگس..

    • اوم،خب اینطوری بگیم بله در شهر رم در ایتالیاست ولی همچنان کشور جدایی محسوب میشه.

    • اره‌اون‌که‌صد‌در‌صد...))

  • میگن واتیکان مال ای.ل.ومیناتیه

  • عزیزانی که میخواید پاشید برید ، اینجا واقعا وحشتناکه و کلی تئوری ترسناک راجبش هست . اگر میخواید بمی،،رید خودم بلیطتون و اوکی میکنم 🤡✨

  • حاجر...اینجا کجاس من میخام برم..سکوت..آرامش،تعداد کم..بدون پلیس...واهای...

  • ۸۰۰ نفر؟یعنی فالوورای شما از جمعیت این کشور بیشتره؟😂

    • آره و بیشتر از این هم جا نمیشن توش چون خیلی کوچیکههههههه

  • 😨😱😰🥶🥶😵🥵😦
    واتیکان واقعا 800 نفر جمعیت داره؟
    مرگ الا؟

    • آره،البته بیشتر هم جا نمیشن.

    • 😨😨😨😱😱😱😱😱😱😰😰😰😰

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.