چند معرفي کاستوم و کاسپلی نسبات راحت برای هالووین
اولين کاسپلي براي اوتاکو ها که خيلي با تم هالووين سازگاري داره, کاسپلي souichi هست که شخصيت انيمه junji ito هست (این انيمه براي افراد زير 15 توصيه نميشه حالا نگيد من ترسو نيستم و اينا بعد پاشيد بريد انيمه رو ببینید بخاطر خودتون ميگم وگرنه که براي من فرقي نميکنه) دليلي که ميگم اين کاسپلي خوبيه اينه که خوب اصالتا اوتاکو ها هنرمندن و خوب ميکاپش هم همچین سخت نيست فقط به پودر سفيد ميکاپ و سايه سياه نياز هست حالا اگه خواستيد هم لنز بزاريد وگرنه کاستوم خاصی نداره و براي همين توي هزينه ها هم خيلي کمک ميکنه
اينم از داداچ گلمون سوکونا جان سوکونا کلا ميکاپش واقعا راحته خودم براي هالووين سال پيش خيلي راخت انجامش دادم اول با يه سايه چشم ردش رو گذاشتم بعد با ماتيک سياه مادر گرامي 😂 روش رو پررنگ کردم بعد اون علامت چيه رو پيشونيش رو سختم بود براي همين با کاغذ الگوش رو در آوردم بريدم بعد کاغذ رو روي پيشونيم گذاشتم و دور گيري کردم البته که ميشه توي کاغذ رو هم در آورد به هر حال براي لباسش هم از يه پارچه و چند تا روبان آبي که بهم دوخته بودمشون استفاده کردم حالا مشکلات ما رنگ مو و لنز بود که رنگ مو رو خوب با گچ مو و يا شامپو رنگ ميشه اوکي کرد خودمم موهام پسرونس ولي لنز رو گزشتم گفتم با يه اديت ريز اوکي ميشه وگرنه بيرون هم که رفتم فقط تو حياط با رفيقام افتاده بوديم به جون هم
اینم no face يا بقول ننم جن و پري جذابمون که يه چادر يا پارچه سياه بندازين ميشه کاسپلي ماسکشم يا با کاغذ درست کنيد يا اگه ميخوان خيلي خفن باشه با کاغذ و چسب چوب درست کنيد منم درست کردم والا کلا دو ساعت زمان برد که همش هم همون خشک شدنش بود🙄
بخودا منظور خاصي ندارم🙄😂
بريد کت شلوار باباتون رو بپوشيد همسايم اين کار رو کرد موهاشم شل زد ولي واقعا از اين سوسول بازيا ي کاستوم خريدن بهتر شد
حقيقتا واقعا زمان زيادي برد پيدا کردن بهترن هاشون ولي خوب ناظر لطفا خواهشا رد نکن
تو توی محله ی اوتاکو ها زندگی میکنی؟
نه بخودا فقط رفیقام با همسایه ها پایه ان رفیقمم توی کوچمونه حالا خواستی یه سر به ماعم بزن
برای نو فیس نیازی به کاغذ نیست فقط با صورتت رو سفید کن یه خط زیر چشت تمام
همینننن
خواهرم چقدر خوش شانسه همش تولدش میفته هالوین!
*۹ ابان تولدشه🥲*
@ㄒㄖᎶ乇
9 آبان برای امسال
______
پارسال مگه نهابان نبود؟
ببین بخاطر مرض تقويميشون خوب روزا جابجا ميشه حتا يه سال هم هالووين رو ديرتر انداختن...
هالووین دقیقا به شمسی چندمه؟
9 آبان برای امسال
no face از همشون اسون تره من اون میشم😂
دیقاا
دقیقاا
هالووین نزدیکه ؟🥲
9 آبان
هوراااااا پس نزدیکههههه😃😃😃
همم جالبه عالی انجامش میدم عالیییی عرررر هومممم.
فقط دوستی ندارم، ینی دارم ولی ازونا نیستن پایه باشن.. ینی بعضی وقتا حرف میزنیم بعضی بیشتر وقتا نه.
اوکی. عه..چقد دنبال انیمه اولی بودم
خیلی لامصب باحالههه
اگه خواستی میتونیم هماهنگ کنیم از تو نت یه کاسپلی بریم به هر حال من هستم
عالی... منم هستم.. کی بود تاریخش راستی؟
منی دارم خود زنی میکنم کاسپلی سوکونا رو برم یا نه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣بعد تو مدرسه بهم میگن سوکونا😎 منم به یکی میگم گوجه یا همون گوجو ه خودمون 😅🤣
من سوکونا رو انجام دادم و واقعا راحت بود یه 15 16 روز دیگ هالووینه خواستی تمرین کن
کی میزاره؟🥲
چی؟
اگ منظورت روز هالووینه 9 آبانه اگ نه منظورتو نگرفتم