3 سال پیش 6 اسلاید 5,299 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (57)
  • تو توی محله ی اوتاکو ها زندگی میکنی؟

    • نه بخودا فقط رفیقام با همسایه ها پایه ان رفیقمم توی کوچمونه حالا خواستی یه سر به ماعم بزن

  • برای نو فیس نیازی به کاغذ نیست فقط با صورتت رو سفید کن یه خط زیر چشت تمام

  • خواهرم چقدر خوش شانسه همش تولدش میفته هالوین!
    *۹ ابان تولدشه🥲*

  • @ㄒㄖᎶ乇
    9 آبان برای امسال
    ______
    پارسال مگه نه‌ابان نبود؟

    • ببین بخاطر مرض تقويميشون خوب روزا جابجا ميشه حتا يه سال هم هالووين رو ديرتر انداختن...

  • هالووین دقیقا به شمسی چندمه؟

  • no face از همشون اسون تره من اون میشم😂

  • هالووین نزدیکه ؟🥲

  • همم جالبه عالی انجامش میدم عالیییی عرررر هومممم.
    فقط دوستی ندارم، ینی دارم ولی ازونا نیستن پایه باشن.. ینی بعضی وقتا حرف میزنیم بعضی بیشتر وقتا نه.
    اوکی. عه..چقد دنبال انیمه اولی بودم

    • خیلی لامصب باحالههه
      اگه خواستی میتونیم هماهنگ کنیم از تو نت یه کاسپلی بریم به هر حال من هستم

    • عالی... منم هستم.. کی بود تاریخش راستی؟

  • منی دارم خود زنی میکنم کاسپلی سوکونا رو برم یا نه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣بعد تو مدرسه بهم میگن سوکونا😎 منم به یکی میگم گوجه یا همون گوجو ه خودمون 😅🤣

    • من سوکونا رو انجام دادم و واقعا راحت بود یه 15 16 روز دیگ هالووینه خواستی تمرین کن

  • کی می‌زاره؟🥲

    • چی؟
      اگ منظورت روز هالووینه 9 آبانه اگ نه منظورتو نگرفتم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.