3 سال پیش 6 اسلاید 495 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (15)
  • والا با این وضع اره کارتونی تره تا این🥲

  • چیه میگین انیمیشن خیلی مسخره ای سازندش کرم داره من از انیمیشن لذت بردم اولن که میگین خیلی کارتون وحشتناکی هست چون اصلن کارتون نیست یه انیمیشن بزرگسالانس من از این انیمیشن راضیم

  • این انیمیشن رو یبار بچه بودم دیدم🗿به معنای واقعی کلمه برای بچه هاخوب نیست 🗿💔

  • وایی چرا اینجوری بودد🥲💔
    قسمت اولش رو دیدم
    فقط میخوام بدونم هدف سازندش از ساختن همچین سریالی توی قالب انیمیشن بچگونه چی بوده🥲

  • اسپویلش کنید لطفا

  • سادیسمی های میمان آخه این چه وضعشه کارتون میسازین با انقد خشونت😔
    از اتک هم که بدترهههه

  • خشونتش یجوریه انگار داری فیلم اره میبینی

  • من چند تا قسمت دیدم ازش، خشونتش از فیلم اَره هم بیشتره

  • به عنوان کسی که چند قسمت اولو دیده میگم خیلی قشنگه حتما ببینیدش. فقط ممکنه که یخورده حرص بخورید به خاطر الکی و وحشیانه مردنشون.

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.