3 سال پیش 5 اسلاید 784 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی درسی و دانشگاهی

نظرات بازدیدکنندگان (23)
  • من درونگرا منتظرم با اسب سفید بهم پیشنهاد دوستی بدن😐😂😀

    • اصولا درون‌گرا ها قرار نیست کم حرف و خجالتی باشنا من خودمم درونگرام ولی هزار تا دوست دارم

    • آخه من از اون مدل درونگرا هام😀
      تازه من یه کوچولو اضطراب اجتماعی دارم

    • داداش مگه فیسبوکه ؟
      درخواست دوستی بدن تو هم اکسپت کنی 🤣🤣🤣🤣

    • نه یه مدل قدیمی تر از فیسبوکه اسب سفید داره😂

    • فیسبوک حوریه مدرسه ما😂😀

    • ارههه

  • تست جالبی بود اما خب یادت باشه من هیچوقت مهربون نیستم .

  • میدونی من اصلا شخصیت مهربونی نیستم اینو هم خودم میگم هم تایپم و آدم گاهی اوقات ار تظاهر خسته میشه
    تستت عالی بود بازم بزار 😘😘

  • سلام
    لطفا تو مسابقم شرکت کنید:)

  • آفرین❤️❤️
    من که خیلی از این مطلبا دوست دارم😍😍

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.