3 سال پیش 10 اسلاید 1,373 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی هری پاتر

نظرات بازدیدکنندگان (139)
  • پارت بعد گیلدوری لاکهارته،مرسی از Harley که ایده پارت بعدو داد🫂🥲
    سوالاتتون رو ازش بپرسید❤️💙

  • نفر بعدی کی باشه؟🌚

  • سوال از لاکهارت : تو چطوری با این هوش عالی ات توی ریونکلا افتادی هان ؟

    • اگه وقت ادیت کنم... ب شدت وقت ندارم

  • سوال از لاکهارت : تو با این مغز نداشتت چطوری تو رینوکلاو افتادی؟ تقلبی چیزی کردی؟🥰💵

  • سوالم از لاکهارت : تا حالا نرفتی مریخ ؟

  • برای استاد لاکهارت ریونکلاوی از طرف میلی خوصگله از هافلپاف😔:
    شما رو چیجوری با این مغزت تو ریونکلاو راه دادن اصلا 🤡
    راهکار این حجم اعتماد به سقف به ما هم بگو استاد؟
    رو کدوم یکی از استاد ک.ر.ا.ش داری (سوال متفاوت🤡) ؟

  • به نظرم لوپین باشه

    • من از لوپین هزار تا سوال دارم یکیش این که اولین بار که تد رو دید چه حسی داشت وقتی فهمید گرگینه نیست چه حسی داشت و اولین شبی که پیرسون به دنیا آمده بود چجوری گذشت و هزار هزار هزار سوال دیگه .....

    • ببین الان همه از لاکهارت پرسیدن، بعد لاکهارات گفتم سوروس باشه، بعد از اون لوپین😅

    • خوب از لاکهارت بپرس چجوری یه وردی که یه بچه مدرسه ای هم اجراش می کرد رو نمی تونستی اجرا کنی ؟ مگه فشفشه ای؟

  • سلام پروفسور ریونکلاوی:) من ویولت لوپین هستم از ریونکلاو
    و میخواستم بپرسم که چرا اینقدر خودخواهی؟
    چون یه ریونکلاوی باهوش و مهربونه ولی شما...؟
    نه تنها باهوش نیستید،بلکه اونقدر خودخواهید که حاضر نشدید به دانش اموزاتون کمک کنین...
    من دیگه حرفی ندارم...
    (قشنگ ابروشو شستم بردم نه؟😐🤣)
    والا...
    بزنم...:)))🤣

  • میشه منم اینجور مدل تستا بسازم ؟
    مثلا سوالاتتون از تانکس ولی با ادیت متفاوت و ذکر منبع ؟

  • ایییییی کاف یادم رفتتتتتت🗿📿
    یه دو روز دیگه صبر کن تموم میشه تعطیلاتم🗿📿

    • چه عجب پیدات شد😐 تعمل نکردی منم گذاشتم دیگه😐🤲💔

    • یه دنیا معذرت🗿📿
      به مولا تا سه شنبه تموم میشه🗿📿

    • هعییی، من سه شنبه نیرم، دارم از دست تو سر به بیابون میزارم😐

    • خو من چه کنم کار زیادی دارم مخصوصا امسال تو تابستون هم استراحت درست حسابی نداشتم🗿📿
      کلی کلاس کنکور رفتم🗿📿

    • هعیییی، باشههههه،،بیا پی الان،😐

    • نیستی که🗿📿

    • جررر هستم هوا سرده درو بستم، الان بیا🤲🤏

    • راستی اینجا کم‌کم داره خنک میشه، اونجا هنوز گرمه؟😐

    • آره کاف بهش تازه حساسیت فصلیم هم شروع شده🗿📿
      البته الان چند روزه نیستیم شیراز🗿📿

    • عاخییی🥺حساسیت فصلی داری؟ من خیلی دوست دارم حساسیت فصلی رو تجربه کنم😂🫂اما کلا به هیچی حساسیت ندارممم، 🙄

    • داداش این دیگه چه سمیه نابود میشی🗿📿

    • داشتم فکر میکردم کاف چیه بعد برعکس خوندمش فهمیدم😂💔🤌🏻

      عه همشهری😂😐💔📿

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.