تایپا به عنوان یه دوست چجورین؟؟ ورژن درونگراها🗿🤍
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
تایپا به عنوان یه دوست چجورین؟؟ ورژن درونگراها🗿🤍
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من دوستی ندارم که بخوام تایپشو بدونم
خودم istj هستم
intp عم و حققققق به تمام معنااا:)))))
Intj
خودم intp
دوستم که والا همه تایپ هست مخصوصن entp😂
intp ام حققققق بود
دوستام نود درصد درونگران ولی اوم..بهتریندوستم entj و خودمم infp..
کدوم دوستم؟ همه تایپه دارم ☻️
شبیه کسایی گفتی که میخوان جنس نشون بدن برای فروش😂😂
بمولا 😹
بیا اینور بازار
من خودم ای ان تی جی هم و کیبوردم انگلیسی نمیاره میتونم بگم خیلی از بیرون بی احسام و ب ضاهر بدجنس هستم
و دقیقا اگ کسی برام مهم باشه خیلی بهش توجه میکنم
و دوبار فقط دوست صمیمی داشتم ک هر موقع بهش فکر میکنم حالم بد برا همین از اون موقع تنها تنهام تا آسیبی بهم نرسه(:(
خودم intj
دوستم هم... دوستی ندارم:
خدایی infj راست بود 😂👍
مخصوصا مشاوره رابطه 😹🤌