8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
همشون و تو تلویزیون نشون میدادننن🥲
خانه هیولا واقعا وحشتناک بود😐💔
بنظرم فرنکن وینی از همشون ترسناک تر بود
بیاین قبول کنیم جک یه چیز دیگست...
هیچکدوم
و راضیم
کورالینننن
نمیدونم چرا منم خیلی دوسش دارم😂
دنبال فیلم بودم مرس بابت معرفی
منی که هیچی برام مهم نیست ۱۲ سالمه خوبه دیگه نه؟
خواهش میکنم💙
آره اگه اهلش باشی تو این سن ترسناک نیستن
مرسی میبینمشون
اوکی ولی وقتی فهمیدم مدفن کرم های شب تاب از ی داستان واقعی ساخته شده از درون شکستم:)
و همینطور انیمه ی توکیو 8 ریشتر اصلا مناسب سنمون نبود*
مگه داستانش واقعیه؟😶
آره:))))💔
همشون رو دیدم اما نه وقتی بچه بودم ۱۸ سالگی دیدم
💙
عروس مرده کورالین و خانه هیولا و همشون🧨وحشت ناک
آره😶
من خیلی خیلی کوچولو بودم ...
شاید ۶ سالم بود که کورالینو دیدم ...
وسطاش دیگه ندیدم ...
مث س#گ ترسیده بودم😂
چند سال بعدش نگاش کردم 🤣🤣🤣
من یادم نمیاد کی بود یکی از فامیلامون نشون داد بهم تا نصفه دیدم دیگه بقیش نشد خودم رفتم دیدم😂