آیا واقعاً وینتر و کارینا عضو اسپا عمل کردن ؟!
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
آیا واقعاً وینتر و کارینا عضو اسپا عمل کردن ؟!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
با اینکه خیلی دیره ولی عمل کردن مخصوصا کارینا که کوبیده ساخته
چه عمل کردن باشن یانه به کسی ربطی نداره
اصلا عمل کرده باشن به ما چه آخههه
من که شنیدم کمپانی اونا رو مجبور کرده که عمل کنن چون از قیافشون خوشش نیومده:/
وای بیخیال...من فنشونم خیلی ام دوسشون دارم ولی کاملااااا مشخصه که عمل کردن مخصوصا کارینا
سلام 🥺
میشه بهم امتیاز بدی🥺
تازه واردم و نیاز به حمایت دارم🥺
سلام...من کارمند بانک کاترین هستم🎻
اگه میخوای وام بگیری ، حساب باز کنی و امتیازت رو با سود برداشت کنی یا توی قرعه کشی های هفتگی شرکت کنی ، کافیه به پروفایل CATRIN مراجعه کنی🕰
بانک کاترین ، بهترین و معتبر ترین بانک تستچی!
ناموصا؟XD
خواننده یعنی چی؟
یعنی کسی که میخونه ! کسی که صداش خوبه!
قیافه و چهره هیچ ربطی به خوبی و بدی های آدم نداره.حتی اگه عمل کرده باشن دلیل منطقی پیدا نمیکنم که هیt میدن
++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
پس چرا همه میگن عملین ؟
ممکنه عمل های خیلی کوچیکی انجام داده باشن
به همه میگن
اونا عمل نکردن
حالا نیم درصد بگیریم عمل کردن باید هیت بدیم و دیگه حمایتشان نکنیم؟
دقیقا هر چند که عمل نکردن ولی
استعداد مهمه
نه اصن از نظر قیافه هم بگیریم یکی عمل کرده باشه چی میشه مثلا
درسته عمل نکردن ولی نیم درصد بگیم عمل کردم هنوزم باید حمایتشان کنیم