3 سال پیش 8 اسلاید 1,665 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (37)
  • بک میدهم❥
    پینـــــــ؟ (⑉°з°)-♡

  • مونبین😭

  • مونبین هقققق

  • جدا فندوم کدوم گروه ها هستی؟ 3>
    من خودم بلینک و اکسوال و استی ام

    • من طرفدار همه گروه ها هستم ولی فندوم های اصلی ام
      بلینک ، استی ، مای ، نورلند ، اکسو ال ، میدزی 💗😂

  • آیم سوری بیبی ولی ای ان عضو استری کیدز نبود :)
    اونم تو بچگی مدل کودک بوده
    اما در هر حال تستت قشنگ بود

    • ببخشید
      آخر تست گفته بودم اگه آیدلی بود و نگفتم ببخشید 🥰

  • هق مونبین

  • سلام...من کارمند بانک کاترین هستم🎻
    اگه میخوای وام بگیری ، حساب باز کنی و امتیازت رو با سود برداشت کنی یا توی قرعه کشی های هفتگی شرکت کنی ، کافیه به پروفایل CATRIN مراجعه کنی🕰
    بانک کاترین ، بهترین و معتبر ترین بانک تستچی!

    ساری بابت تبلیغ

  • هقT_ T
    وقتی مونیبن فوت کرد همه دنیا بخاطرش ناراحت شدن ولی خب چرا قبلش بهش توجه نکردیم😭🖤
    مونبینااااا

    • توجه؟مونی بایس رکر من بود چی میگین...

    • اره خب همه ما کیپاپرا باید حواسمون به تمام آیدل ها باشه من خودم اصن مونبینو نمیشناختم وقتی فوت کرد فهمیدم چقَ خوب بوده

  • از بچگی کیراش بودن کیراششششششش😂🍓

    • مخصوصا تهیون اوففف اصنن کیراششش بدجوررر

  • مونبیناااا
    ههععببب

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.