اگه خوب بود بگید پارت 2 هم بسازم 😁(ناظر چه مشکلی داشت انقد اصلاح دادی؟؟؟؟)
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اگه خوب بود بگید پارت 2 هم بسازم 😁(ناظر چه مشکلی داشت انقد اصلاح دادی؟؟؟؟)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
۱٠۶
تاتاکعههههه
داته بایو
ایتاچی ظالم نبود اون فقط عاشق برادرش بود
کل زندگی نامه ایتاچی و ساسوکه از جلو چشماتون رد شد نه ؟
میدونم خودمم همینطور🥲
ثابت کنم اوتاکو هم ؟ یاره یاره >> داته بایو<<زورو
من اوتاکو نیستم در حال اوتاکو شدنم😂😂
بخدا ناروتو خیلی خفنه با دیدن اون دارم اوتاکو میشم
اوهایو مینا سان
معنی: صبح به خیر بچهها
اوهایوووو
من اوتاکوم ولی اوتاکو نیستم (جواد خیابانی)
امروز توی حیاط دبیرستان یه دفترچه مشکی پیدا کردم
دازای اهه(بل بل با همون لحن)
هنوز همون کتی که بهت دادمو میپوشی ؟نه اونو که آتیش زدم
نزوکوووووووچان
ارح ارححح ارححتچباحچطجخللط
اررررررن