امیدوارم خوشتون بیاد
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
امیدوارم خوشتون بیاد
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بک میدم
پین؟
های گایز👈.کارمند بانک Nazanin♡داخل بانک Nazanin♡ میتونید حساب باز کنید وام بگیرید و ... نیاز به کارمند داریم حتما سری به اکانت Nazanin♡بزنید و وارد نظرسنجی بانک بشید و اگر سوالی دارید بپرسید و میتونید درباره کارمند شدن سوال ببپرسد😉❤❤تستت عالی بود❤🧡پین میکنی تلو خدا😊
کاربر Sherlock
کمپانی R.N.F💗✨عکس فروشی R.N.F💜✨ ما اینجا از انواع عکس رو با فقط و فقط 20 امتیاز براتون ارسال میکنیم💙✨ انواع عکس:دارک✨کیوت✨ست✨ترند✨انیمه✨ترسناک✨کیپاپ✨طنز و میم✨چالش✨دیزاین💚✨کارمند هم میگیریم با حقوق هفته ای ۱۰۰ امتیاز💛✨ بیاید و عکس های ناب و دست نیافتنی بگیرید🧡✨ میشه پین شه پلیز؟❤️✨
منو با تفنگ نزنین ارزوووو دارممممــــــــ
آخری infp داره به estp نگاه مکنه؟
خودم infp ام:)
و منی که رو تخته ستاره میکشم
زیباااا😂🌚
Entj توروخدا Entp رو نکشششش
🌚😂
این قدر که Enfppp حقههه😂😂😂🥲
🌝😂😂😂
بله همیشه enfj براتون اضافست..
نه من خیلی ENTJ ها رو دوست دارم اذیت کردنشون رو هم بیشتر🌚🌝 (ENTP ام)
وای تو نتیجه 😂
الحق که INFP ام😂😂
😂✨