3 سال پیش 10 اسلاید 1,146 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (249)
  • عالی بود🌹
    بک میدم
    پین؟

  • یه نکته که خیلیا اشتباه برداشت کردن
    این ارزش تجاریه نه میزان محبوبیت
    یعنی قیمت و پولی که کمپانی واسه آیدلاش گذاشته نه اینکه نیو جینز معروف تره از بلک پینک و بی تی اس...

  • @𝖬𝖾𝗅𝗂𝗌𝖺
    باشه ثیثی
    ______
    برای خودت ریپ میزنی😍💔

  • استعداد گرلبند آیو جز پیک‌می گرل بودن چیه دقیقا؟😂😂
    نیوجینز؟😂😂طبیعی برخورد کن

    • توروخ///دا کامنت پین شده رو بخون...

    • باشه ثیثی

    • به لسرافیم‌ چه ربطی داشت‌ این موضوع ‌الان آیو صداشون‌ خیلی خوبه؟

  • چه ربطی داره؟ مگه چون فیو شماهان یا بیشتر مشهورن قراره رتبه اول باشن؟ من فن همه اینایی که گذاشتی هستم و مولتی فنم همه گروها دارن تلاش میکنن و اگه پیشرفت کنن لیاقت جایگاه شونو دارن!
    نیوجینزم بخواطر اینه که نیوجینز یه سبک جدید به کیپاپ اورد که خیلیییییییییی طرفدار داره برای همین یهو اینقدر محبوب شد

    • y2k رو به کیپاپ اورد لباس ورزشی شبک اهنگاشون که حتی هیترای کیپاپم علاقه مند شدن بهش اگه هم دقت کنی میبینی بیشتر گروهای دختر نسل چهار یجورایی بعد این محبوبیت نیوجینز به ظور نامحسوسی ازشون تقلید میکنن (هر گروهی نه مثلا جی ایدل خودش خفن هست و کویین نسل چهاره) ولی بعضی گروهای دیگه مثلا

    • حققق

  • هاایب بی رحمممم
    وااای خداااا بی تی اس هایبو به هایب تبدیل کرددددد

    • دقیقا اونا بدون بی تی اس ناچیز بودن الان اس ام بهترین کمپانی میشد🥲

    • اس ام بهترین کمپانی هست الان
      البته به عنوان یه اس ام استن میگم خییییییییییلی عنه
      فقط بخواطر خفن بودن گروهاش و با استعداد بودنشون و اینکه اولین کمپانیه معروفه
      وگرنه خیلییییییییی بده

  • بی تی اس دومه نه سوم

  • @📿mahsa😐
    خب فقط بی تی اس ت اون کمپانی نیست انهاپین هست تی اکس تی نست لسرافیم هست اینا ادم نیستن به نظرم لسرافیم بیشتر تلاش میکنه نسبت به نیوجینز
    ______
    من مدت زیادی نیس که کیپاپر شدم گروه های کمی رو میشناسم

    • عه تبریککک

    • راست میگی ولی به عنوان یه کیپاپر هایب واقعا داره نیوجینزو بهتر از لسرافیم پروموت میکنه
      و ورودت مبارککککککککککک

    • هون مرسی لیدی

    • حق
      لسرافیم خیلی بهتره

  • ج چ : بلک پینک 🙂
    کی ارزش اینا رو تعین کرده برم ۷ جد آبادشو بیارم جلو چشاش 😂😂😅😅
    چرا بی تی اس اول نشده و بلک پینک دوم و اکسو سوم ؟😐
    من رد دادم دیگه 🥲🥲

    • این ترتیب درست بود
      کاش اونا عقیده شون با تو یکی بود

    • میدونم درست بود اما .....😔

  • نیوجینز رو با بی تی اس و بلک پینک مقایسه میکنین؟😭

    • دیگه کیپاپ فساد شده😂

    • اجوم که نگفته محبوبیت گفته ارزش تجاری

    • بخ///دا ارزش تجاریه😭😭

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.