هعی حق نبود؟!
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
هعی حق نبود؟!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
وای یه بار سر درس زبان من نه وورک بوکمو آوردم بودم نه کتاب اصلی معلمم میخواست صدامون کنه بیاییم هر دو رو بخونیم یعنی دقیقا اولین نفر منو صدام کردم و همون لحظه قیافه بقل دستیم و پشتیم:🤣🤣🤣😂
و قیافه من:😑😑😐🥲
سممممم🤣🤣🤣🤣چه احساس بدی
دختره تایپم نیست خیلی
ولی در کل کراشه:»»
توعم خوشت اومدهههه ذوقققق+++
بک
فقط اوفففف
واقعا اوفففف
منی که همون موقع هایی که چیزی نمیخونم خانم اولین نفر از من میپرسید
بعد میخوندی اصلا نمیپرسید😂😂
آره...💔😂
میخواستم بگم تنها نیستی و منم باهات موافقم دختره کراشه😂❤
منم باهاتونم
ولی خیلی ذوق کردم یکی هست++++
گوگولییی
آخری😢
گریهههه
پاچه خواری سگ
دوست دارم اونارو بزنم 😂
حق🤣
آخری،خیلیبدبود،خیلی!
زیادی بد بود
:(
🤦🏻♀️
اشکککک
عالی..
دختره کلا با کراش از زمین تا اسمون فرق داره
عه😂
زیبا بود
مثل قیافت
ممنون