2 سال پیش 5 اسلاید 274 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (65)
  • سلام عزیزم من چند تا پست دارم که برسی نشده اگر میشه برسی و انتشار بدم ممنون میشم ببخشید بابت پیام💐💐

  • ج چ:من سندروم دارم که در پشت ماشین شما چه میگذرد و یا تبلت ها و یا او نیست که بخواهم بهتون بگم

    • چرا حس کردم یکم دارک شد ؟
      شایدم تاثیر ۰۳:۰۳ بودن ساعت باشه
      💀😂

  • سلام عالییییی

  • همرو دارم بجز زیبای خفته
    من شخصیتی پر انرژی دارم
    و توی تاریکی احساس آرامش نمی کنم
    من توی شب احساس آرامش می کنم
    نه اینکه چراغ ها خاموش باشه
    تستت = ❤❤❤

  • خوشحالم ک به همه تست هام سر زدی🤍

  • من اولیم:>
    عزیزم خواب کاپمه
    ولی ترکیب‌ بارون و کتاب:>>>

    • ولی ترکیب‌ بارون و کتاب:>>>

      منم موافقم 🥹🤝

  • جچ: من سندروم دارم که خیلی شبیه به یک روز زیبا و جدید از
    سمممم

  • نیکتوفیلیا (NYCTOPHILIA) : کسی که عاشق شب و تاریکی‌ه و درون اون احساس آرامش می‌کنه 🌌🌃❤️ ⁦(⁠ ⁠ꈍ⁠ᴗ⁠ꈍ⁠)⁩
    ______________________
    بیبلیوفیل (BIBLIOPHILE) : کسی که عاشق کتاب خوندن‌ه 📚📖❤️
    ______________________
    پلویوفیل (PLUVIOPHILE) : کسی که عاشق بارون‌ه🌧️☔❤️
    _______________________
    وی مبتلا به این سندروم میباشد 🌻🌼🦋

  • پلویوفیل و بیبلیوفیل و سندروم زیبای خفته 😁😅😂😂

  • من سندروم دارم ولی مهم نیست کیبورد بنده هیچی به راست ترین نقطه چپش نیست

    • کیبوردت خیلی عالیههه خوشم اومد😂👏

    • کیبوردمم میگه تو خوبی😂😂😂😂😂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.