سندروم های قشنگ و زیبایی که ممکنه داشته باشید . پارت دوم 〜(꒪꒳꒪)〜
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سندروم های قشنگ و زیبایی که ممکنه داشته باشید . پارت دوم 〜(꒪꒳꒪)〜
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلام عزیزم من چند تا پست دارم که برسی نشده اگر میشه برسی و انتشار بدم ممنون میشم ببخشید بابت پیام💐💐
ج چ:من سندروم دارم که در پشت ماشین شما چه میگذرد و یا تبلت ها و یا او نیست که بخواهم بهتون بگم
چرا حس کردم یکم دارک شد ؟
شایدم تاثیر ۰۳:۰۳ بودن ساعت باشه
💀😂
سلام عالییییی
سپاس ✨😃
همرو دارم بجز زیبای خفته
من شخصیتی پر انرژی دارم
و توی تاریکی احساس آرامش نمی کنم
من توی شب احساس آرامش می کنم
نه اینکه چراغ ها خاموش باشه
تستت = ❤❤❤
خودت = 💛💛💛
خوشحالم ک به همه تست هام سر زدی🤍
همچنین ✨
من اولیم:>
عزیزم خواب کاپمه
ولی ترکیب بارون و کتاب:>>>
ولی ترکیب بارون و کتاب:>>>
منم موافقم 🥹🤝
جچ: من سندروم دارم که خیلی شبیه به یک روز زیبا و جدید از
سمممم
😁
نیکتوفیلیا (NYCTOPHILIA) : کسی که عاشق شب و تاریکیه و درون اون احساس آرامش میکنه 🌌🌃❤️ ( ꈍᴗꈍ)
______________________
بیبلیوفیل (BIBLIOPHILE) : کسی که عاشق کتاب خوندنه 📚📖❤️
______________________
پلویوفیل (PLUVIOPHILE) : کسی که عاشق بارونه🌧️☔❤️
_______________________
وی مبتلا به این سندروم میباشد 🌻🌼🦋
پلویوفیل و بیبلیوفیل و سندروم زیبای خفته 😁😅😂😂
بسیار زیبا ✨💐
♡♡♡♡
من سندروم دارم ولی مهم نیست کیبورد بنده هیچی به راست ترین نقطه چپش نیست
کیبوردت خیلی عالیههه خوشم اومد😂👏
کیبوردمم میگه تو خوبی😂😂😂😂😂