3 سال پیش 7 اسلاید 319 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (19)
  • من مامانمo- بابامb+منم شدمb-🙃😁😐

    • اوخییی، عب نداره 😂💔
      در عوضش من بابام ab، مامانم o، طبق گروه خونی مامان و بابام خودم یا b میشم یا a، که از خوش شانسیم a ام 🤣😎😎

    • انقد نمک نپاش روی زخمم😞😞😂😂😂

    • اوکی اوکی حالا ناراحت نباش 🤣🤣💔

    • 😂😂😂باش

  • بندههههه O هستممممم

  • با اجازه گروه خونیم O عستشششش گودرتتتت🥲🤌

    • اوه اوههههه، حالا یچی بگم، من گودرت مند ترم، چند روز پیش ازمایش خون دادم a اممممممم 🤣😎

    • فشار چیست؟ 🥲🤡

  • من A+ ام🤣❤️‍🔥پستت خوب بود کیوتی همینجوری ادامه بده💜💜💜

  • من گروه خونیمAB😁
    یسسس مثل تهیونگ💃

    • ای خر شانسسسسسسسسسس، بابای منم خیلی خر شانسه AB ئه 😐😂

      بعد من فکر میکردم چون مامانم o ئه بابام ab، من یا b میشم یا o ، ولی الان فهمیدم یا a یا b میشم 😐💔
      ایشالا که a ام 🤣 ( خیلی به اینکه چرا تا الان ازمایش خون ندادم توجه نکنین چون خودمم دلیلشو نمیدونم 🤣😐)

    • ولی ای بچه بد گروه خونی بایس منو دزدیدی، هعی 😂😂❤

  • Aام گودرططططط

    • تو دیگه ته شانسییی، ای انسان خر شانس 😂❤

      خیلی دنبال یکیم گروه خونیش مث بایس گرامی بنده باشه، ab اصن نیستتتت، بچمون تو گروه خونی هم تکه 😂💔

  • بک؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.