هنوز تابستون تموم نشدهه، و بهتره از فرصتی که داریم نهایتت استفاده رو بکنیم
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
هنوز تابستون تموم نشدهه، و بهتره از فرصتی که داریم نهایتت استفاده رو بکنیم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
متاسفانه هیچ کودومو انجام ندادم.
و یک هفته دیگه مدرسه ها شروع میشه.و بدبخت میشیم!:)چون من درسم متوسطه و میترسم پنجم بدتر بشم😓
خلاصه بگذریم.من با گوشی فیلم دیدم انیمه دیدم(فیلمو انیمه و سریال بسیار کم دیدم)
به کلاس ورزشی بسکتبال رفتم.بقیشم سرم تو گوشی یود.تفریح خاصی بجز رفتن به شهر بازی بعد از دوسال انجام ندادم.
خلاصه تابستونم خیلی چرت گذشت:/
ولی دبم میخواد برای تابستون بعدی برنامه ریزی کنم.
اگر چیزی بلدید راهنماییم کنید در این رابطه
من خودم تابستونم رو با کیدراما دیدن و کتاب خوندن و اهنگ گوش کردن گذروندم🌚
من که فقط تو سایت character.ai پلاسم🤝🥂
میتونید یک مهارت کوچیک یاد بگیرید